Κερδοφόρα στα πρώτα της «γενέθλια» η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Κερδοφόρα στα πρώτα της «γενέθλια» η Ολυμπιακή Ζυθοποιία

Εντυπωσιακή αύξηση κερδοφορίας κατά 50% με κύκλο εργασιών ο οποίος διαμορφώθηκε τα 142 εκατομμύρια ευρώ αυξημένο κατά 4% παρουσίασε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία τη χρονιά που πέρασε. Αυτό ανακοίνωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της νέας εταιρίας που δημιουργήθηκε με τη συγχώνευση των εταιριών Μύθος Ζυθοποιία και Ολυμπιακή Ζυθοποιία.

Ήδη κατά το πρώτο έτος της δραστηριοποίησης της, η νέα Ολυμπιακή Ζυθοποιία καταγράφει θετικά πρόσημα σε όλους τους τομείς δραστηριότητάς της με σημαντική αύξηση της κερδοφορίας, διεύρυνση του κύκλου εργασιών και ενίσχυση του μεριδίου αγοράς κατά 0,5%. Η άνοδος αυτή αποδίδεται στη δημιουργία οικονομιών κλίμακας που επιτεύχθηκαν με την συγχώνευση των δύο εταιριών, καθώς και στη βελτίωση του κόστους παραγωγής, του κόστους διακίνησης και του καθαρού τζίρου ανά εκατόλιτρο.

Μάλιστα η εταιρεία χωρίς καμία παρέκκλιση πραγματοποίησε την υλοποίηση του επενδυτικού πλάνου της που για την πενταετία 2015 -2019 ανέρχεται συνολικά σε 50 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα στη διάρκεια της χρονιάς που πέρασε υλοποιήθηκαν επενδύσεις ύψους 7 εκατ. ευρώ που είχαν ως κεντρικό άξονα τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υποδομών και του πάγιου εξοπλισμού, την ανάπτυξη εργαλείων marketing και πωλήσεων και τη δημιουργία νέων προϊόντων.

Για το τρέχον έτος η Ολυμπιακή Ζυθοποιία παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην εκτέλεση του επενδυτικού της πλάνου, όπως επίσης και στην ανάπτυξη καινοτομίας και ενδυνάμωσης του χαρτοφυλακίου της. Ειδικότερα, στην αγορά διατίθεται ήδη το νέο Tuborg Lemon Soda, ένα καινούργιο προϊόν με προσθήκη φυσικού χυμού λεμονιού που δημιουργεί νέες προοπτικές στην αγορά των αναψυκτικών. Επιπλέον, η μπύρα Mythos, με ανανεωμένη και καινοτόμα για τα ελληνικά δεδομένα συσκευασία easyopen, ενισχύει τη θέση της στην αγορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, ενώ ανανεωμένη εικόνα παρουσιάζουν και οι FIX Dark και FIX Weiss.

Στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρίας για το 2016 περιλαμβάνονται επίσης ο εμπλουτισμός και η διεύρυνση των εργαλείων πωλήσεων, αλλά και η ενίσχυση της εξωστρέφειας και του εξαγωγικού προσανατολισμού της και η επέκταση σε νέες αγορές. Παράλληλα η Ολυμπιακή Ζυθοποιία έχει ήδη ολοκληρώσει δύο νέες συνεργασίες στις αγορές της Αυστραλίας και της Αμερικής με την τελευταία να επιτρέπει την περαιτέρω διείσδυση της μπύρας FIX στην συγκεκριμένη αγορά.

«Τα θετικά αποτελέσματα και οι εξελίξεις όχι μόνο επιβεβαιώνουν τη στρατηγική μας αλλά δικαιώνουν ταυτόχρονα το μέχρι σήμερα σχεδιασμό μας. Με πλήρη δέσμευση στο επενδυτικό μας πλάνο, το 2016, συνεχίζουμε δυναμικά στηρίζοντας την ελληνική οικονομία, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας, διερευνώντας τις επιλογές των καταναλωτών και προσθέτοντας αξία όχι μόνο στην αγορά μπύρας, αλλά ευρύτερα στην οικονομία», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας κ. Αλέξανδρος Καραφυλλίδης.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider