Λάβδας: Οι καραμέλες που κερδίζουν Ελλάδα και εξωτερικό

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Λάβδας: Οι καραμέλες που κερδίζουν Ελλάδα και εξωτερικό

Το 1959 κυκλοφόρησε στην ελληνική αγορά για πρώτη φορά η καραμέλα γάλακτος με γεύση βουτύρου «Αγελαδίτσα» - από τη Λάβδας μια μικρή βιοτεχνία τότε ζαχαρωδών - η οποία έμελλε να σημαδέψει μια ολόκληρη γενιά και να μετατραπεί σε μία από τις πλέον αγαπημένες συνήθειες των Ελλήνων καταναλωτών.

Η βιομηχανία ζαχαρωδών Λάβδας, η οποία μετρά σχεδόν μισό αιώνα ζωής, έχει καταφέρει να πρωταγωνιστεί τόσο στην ελληνική όσο και στην διεθνή αγορά, με ένα ισχυρό χαρτοφυλάκιο προϊόντων όπως τα «Jelly Pop», «Gum On!», «Zero», «Eclair», «Charleston», «Geneva», «Αγελαδίτσα», «Λάβδας», «Χρυσή Γάλακτος», «Piccolo» και άλλα σήματα.

Η βιομηχανία ξεκίνησε την δραστηριότητα της το 1953, με την επωνυμία Παλλάς και ένα εργαστήριο στην περιοχή του Κεραμεικού Αττικής.

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Φάνη Λάβδα και τον τότε συνέταιρό του Γιώργο Παλαιολόγο. Τα αρχικά των επωνύμων των δύο ιδρυτών Παλ (Παλαιολόγος) και Λα (Λάβδας) συνέθεσαν την τότε επωνυμία της επιχείρησης σε Παλλάς. Πέντε χρόνια αργότερα, ο Παλαιολόγος αποχωρεί και την εταιρεία αναλαμβάνει εξ ολοκλήρου ο Φάνης Λάβδας, μεταφέροντας το εργαστήριο στο Γουδί, στην οδό Παπαδιαμαντοπούλου.

Το 1959 κυκλοφόρησε τις καραμέλες γάλακτος με γεύση βουτύρου «Αγελαδίτσα», με τις οποίες σημείωσε μεγάλη εμπορική επιτυχία. Το 1965 εγκαινίασε στην Αργυρούπολη Αττικής βιομηχανική μονάδα, η οποία το 1996 επεκτάθηκε και καλύπτει πλέον 10.000 τ.μ.

Η εν λόγω μονάδα, από τις πλέον σύγχρονες στην Ευρώπη, είναι πρωτοπόρος στην αυτοματοποίηση της παραγωγής.

Το 1991 κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά, όχι μόνο στην ελληνική αγορά αλλά και παγκοσμίως, σκληρές καραμέλες με γέμιση κρέμας. Οι γεμιστές καραμέλες Éclair αποτέλεσαν κι ένα απ’τα πρώτα προϊόντα που εξήγαγε η εταιρία στις αρχές της δεκαετίας του’90.



Το 2016 η βιομηχανία κατέγραψε πωλήσεις 19 εκατ. ευρώ και καθαρά κέρδη 1,93 εκατ. ευρώ. Η επιχείρηση έχει πρόεδρο τον Μιχ. Φ. Λάβδα ενώ το 2016 απασχόλησε, κατά μέσον όρο, 170 εργαζόμενους, ενώ η βιομηχανία δεν έχει κάνει απολύσεις ούτε μειώσεις μισθών καθ' όλη την διάρκεια της κρίσης.

Στόχος της διοίκησης της εταιρείας είναι η δημιουργία νέων προϊόντων εναρμονισμένες με τις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider