Στα ράφια των σούπερ μάρκετ μπαίνουν τα Three Cents

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Στα ράφια των σούπερ μάρκετ μπαίνουν τα Three Cents
Άνοιγμα στο retail για τα premium αναψυκτικά και mixers, Three Cents.

Στην είσοδο στον κλάδο της λιανικής προχωρά το ελληνικό brand αναψυκτικών και mixers, Three Cents, το οποίο συνεχίζει παράλληλα την επιτυχημένη παρουσία του σε 35 χώρες του κόσμου.

Όπως επεσήμαναν κατά τη διάρκεια διαδικτυακής παρουσίασης οι ιδρυτές του brand, Βασίλης Καλαντζής, Γιώργος Μπάγκος, Δημήτρης Νταφόπουλος και Γιώργος Τσιρίκος, η παρουσία στο κανάλι του Ηoreca παραμένει προτεραιότητα για την εταιρεία, καθώς αποτελεί το 80-85% ωστόσο προχωρούν στο άνοιγμα στο retail με παρουσία στις μεγάλες αλυσίδες των σούπερ μάρκετ σε Ελλάδα και Κύπρο.

Αρχικά η τοποθέτηση αφορά σε συγκεκριμένους κωδικούς με στόχο στη συνέχεια να διευρυνθούν ενώ τα μικρά σημεία λιανικής εκτός των σούπερ μάρκετ δεν είναι ανάμεσα στις προτεραιότητες για το brand. Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή στην αγορά κυκλοφορούν 10 κωδικοί προϊόντων Three Cents.

Υπενθυμίζεται ότι από το 2016, τη διανομή των Three Cents έχει αναλάβει η εταιρεία ΑΜΒΥΞ, ενώ μέσα από την πρόσφατη εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της εταιρείας από το fund Virtus International Partners, η εταιρεία ενισχύει περαιτέρω τη λειτουργία της, έτσι ώστε να ισχυροποιήσει τη θέση της στις αγορές που δραστηριοποιείται ήδη, αλλά και να διευρύνει περαιτέρω το εγχώριο και παγκόσμιό της αποτύπωμα.

Όσον αφορά στην πορεία εν μέσω πανδημίας, σημειώνουν ότι ενώ τους πρώτους μήνες του 2020 η εταιρεία «έτρεχε» με εντυπωσιακούς ρυθμούς, ήρθε το πρώτο κύμα της πανδημίας να ανακόψει αυτή την πορεία. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, κατόρθωσαν να αναπληρώσουν το χαμένο έδαφος ωστόσο μετά το δεύτερο κύμα η συνολική πτώση φτάνει το 15%. Εκτιμούν ωστόσο ότι το 2020 θα κλείσει τελικά με μείωση σε μονοψήφιο αριθμό.

Σημειώνεται ότι ο τζίρος για το 2019 έφτασε τα 5,6 εκατ. ευρώ, με παραγωγή συνολικά 455 χιλιάδων κιβωτίων.

Το 2021 αναμένεται μία χρονιά με υψηλές προσδοκίες για την εταιρεία, που αυτή τη στιγμή έχει έδρα το Λονδίνο αλλά στις αρχές του έτους αναμένεται να ανοίξει τα νέα της γραφεία στο κέντρο της Αθήνας.

Η εξαγωγική δραστηριότητα

Αυτή τη στιγμή το brand έχει παρουσία σε 3 ηπείρους και 35 χώρες μεταξύ των οποίων Ηνωμένο Βασίλειο, ΗΠΑ, Γαλλία, Ισπανία, Κύπρος, Γερμανία, Ολλανδία, Ιταλία, Σουηδία, Νορβηγία , Ελβετία, Τουρκία και το Χονγκ Κονγκ.

Το ποσοστό των εξαγωγών στον συνολικό τζίρο φτάνει το 40% με το 60% να αφορά στην εγχώρια αγορά. Στόχος όπως επισημάνθηκε είναι το ποσοστό που αφορά στις εξαγωγές, να αυξηθεί τα επόμενα χρόνια.

Τέλος αναφορικά με το e-commerce επισημάνθηκε πως εξετάζονται τρόποι για προσέγγιση των καταναλωτών μέσω του συγκεκριμένου καναλιού κυρίως για τις χώρες του εξωτερικού.

Διαβάστε επίσης:

Σε «ρυθμούς» δεύτερου lockdown τα σούπερ μάρκετ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider