Τζίρος πάνω από 1,8 δισ. ευρώ στα σούπερ μάρκετ την περίοδο του κορονοϊού

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Τζίρος πάνω από 1,8 δισ. ευρώ στα σούπερ μάρκετ την περίοδο του κορονοϊού
Ποια προϊόντα παρουσίασαν μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων.

Σε διάστημα 13 εβδομάδων από την εμφάνιση κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα ο συνολικός τζίρος των σούπερ μάρκετ ανήλθε σε 1,806 δισ. ευρώ αυξημένος κατά 21,5 % σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς IRI, στις 340 προϊοντικές κατηγορίες που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους), 168 ήταν τρόφιμα (20% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία), 41 προϊόντα νοικοκυριού (30,2% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (21,9% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (24% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία).

Τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία παρουσίασαν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος σημείωσε άνοδο 476,6%. Ακολουθούν τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 313,7%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 266,8% και το οινόπνευμα με αύξηση 228,1%.

Όσον αφορά στην εβδομάδα που τελείωσε στις 24 Μαΐου οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (26/5/2019), ανήλθαν σε 123 εκατ. ευρώ έναντι 114,9 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 7,1%.

Τη συγκεκριμένη εβδομάδα τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αξία, παρουσίασαν τα υδραυλικά είδη, με αύξηση τζίρου 324,8%, τα αντισηπτικά τζελ, όπου o τζίρος σημείωσε άνοδο 317,8%, τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 231,8%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 230,5%, το ρούμι με αύξηση 144,1% και το γάλα μακράς διάρκειας με αύξηση 139,2%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider