Σούπερ μάρκετ: Με χαμηλότερο ρυθμό η αύξηση πωλήσεων

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σούπερ μάρκετ: Με χαμηλότερο ρυθμό η αύξηση πωλήσεων
Σύμφωνα με την εταιρεία μετρήσεων IRI, την εβδομάδα που τελείωσε στις 29 Μαρτίου, οι πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ κατέγραψαν αύξηση 11,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη πέρσι.

Με χαμηλότερο ρυθμό σε σχέση με τις πρώτες εβδομάδες εμφάνισης του κορονοϊού στη χώρα μας συνεχίζεται η αύξηση των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ.

Συγκεκριμένα σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας μετρήσεων IRI, την εβδομάδα που τελείωσε στις 29/03/2020, η ανάπτυξη των πωλήσεων σε αξία, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (31/03/2019), αγγίζει το 11,5%.

Συνολικά ωστόσο την περίοδο που έχει εμφανιστεί ο κορονοϊός στην Ελλάδα , σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (24/02/2020-29/03/2020 σε σχέση με 25/02/2019-31/03/2019) η η ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία στα σούπερ μάρκετ (Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, μη συμπεριλαμβανομένων νησιών) τρέχει με 30,4%.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι κατηγορίες προϊόντων νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι αυτές που αυξάνονται εντονότερα, λόγω της εξάπλωσης της πανδημίας του κορονοϊού, με την δεύτερη να παρoυσιάζει μικρή πτώση πωλήσεων της τάξεως του 2,7% την εβδομάδα που τελειώνει στις 29 Μαρτίου.

Αναλυτικά, την περίοδο 24/02/2020-29/03/2020, οι πωλήσεις σε 340 κατηγορίες προϊόντων που πωλούνται εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ (μη συμπεριλαμβανομένων προϊόντων μεταβλητού βάρους) ανήλθε σε 739 εκατ. ευρώ έναντι 566 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο (25/02/2019-31/03/2019), σημειώνοντας αύξηση 30,4%.

Επί του συνολικού τζίρου η συμμετοχή της Αθήνας ανέρχεται σε 54,3% ενώ της Θεσσαλονίκης σε 10,7%.

Σστις 340 προϊοντικές κατηγορίες, 168 είναι τρόφιμα (ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία 27,5%), 41 προϊόντα νοικοκυριού (52,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) 45 προϊόντα προσωπικής υγιεινής (44,5% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία) και 86 όλα τα άλλα (2,7% ανάπτυξη πωλήσεων σε αξία). Όπως προκύπτει από τις μετρήσεις της IRI, τα προϊόντα νοικοκυριού και προσωπικής υγιεινής είναι οι κατηγορίες που αυξάνονται περισσότερο τη συγκεκριμένη περίοδο.

Στην τετράδα των προϊόντων που εμφανίζουν τις πιο μεγάλες πωλήσεις την πρώτη θέση καταλαμβάνουν τα αντισηπτικά τζελ όπου ο τζίρος εμφανίζει άνοδο 393%. Ακολουθεί το οινόπνευμα με άνοδο 377%, τα συμπληρώματα διατροφής με αύξηση 361% και τα υγρά μαντηλάκια με αύξηση 357%.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider