Mars Hellas: Αύξηση πωλήσεων 8% το 2019

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Mars Hellas: Αύξηση πωλήσεων 8% το 2019
Στρατηγικός στόχος της διοίκησης είναι η συνέχιση της ανάκαμψης σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων.

Η Mars Hellas, έπειτα από πολλά χρόνια μείωσης πωλήσεων, θα κλείσει τη φετινή χρονιά με αύξηση πωλήσεων της τάξης του 8%, σε αντίθεση με το 2018 που κατέγραψε πτώση κατά 7%.

Όπως ανέφεραν στελέχη της εταιρείας στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντηση με δημοσιογράφους, καθoριστικοί παράγοντες της εξέλιξης αυτής ήταν η ανάκαμψη της ζήτησης αλλά και οι τοποθετήσεις νέων προϊόντων, ειδικά στην κατηγορία των τροφίμων όπου η εταιρεία δραστηριοποιείται με το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Ben’s.

Ο Γιόνας Σάουμαν, γενικός διευθυντής της Mars Hellas και υπεύθυνος για τις αγορές της Κύπρου, του Ισραήλ, της Μάλτας και της Παλαιστίνης επεσήμανε πως η εταιρεία κατάφερε να επιστρέψει στην κερδοφορία, γεγονός που θα αποτυπωθεί στο τέλος του 2019 στα οικονομικά της αποτελέσματα. Στρατηγικός στόχος της διοίκησης είναι η συνέχιση της ανάκαμψης σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία.

Σημειώνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό επί του τζίρου της εταιρείας, 45% καταλαμβάνει η κατηγορία τροφών και προϊόντων για ζώα συντροφιάς (με πιο γνωστά σήματα Pedigree και Whiskas).

Σχετικά με την κατηγορία των σοκολατοειδών, η οποία καταλαμβάνει μερίδιο 30% επί του τζίρου, η Mars Hellas, σύμφωνα με στελέχη της εταιρείας, θα επιδιώξει την ενίσχυση των πωλήσεών της μέσω αύξησης των σημείων όπου διατίθενται τα προϊόντα της με έμφαση στο δίκτυο μικρής λιανικής.

Ενισχύεται επίσης η κατηγορία της τσίχλας, στην οποία η εταιρεία έχει παρουσία με το σήμα Orbit, αγορά καθώς και η κατηγορία των τροφίμων (ρύζι, σάλτσες). Οι δύο αυτές κατηγορίες καταλαμβάνουν μερίδιο περίπου 25% επί του τζίρου της εταιρείας.

Η Mars αποτελεί οικογενειακή επιχείρηση με περισσότερο από έναν αιώνα ιστορίας, παρασκευάζοντας ποικίλα προϊόντα και προσφέροντας υπηρεσίες για τους ανθρώπους και τα κατοικίδια ζώα με περισσότερα από 35 δισ. δολάρια σε πωλήσεις. Aπό αυτές, το 52% πραγματοποιείται στις ΗΠΑ, το 22% στη Δ. Ευρώπη, το 14% στην Ασία και το 8% στην Κ. Ευρώπη και τις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξάρτητων Κρατών (ΚΑΚ). Δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 80 χώρες.

Επίσης διαθέτει ορισμένα από τα πλέον αγαπημένα brands: τις σοκολάτες Mars, Snickers, Twix, Bounty, M&M’s και Maltesers, το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Bens, τις τσίχλες Orbit και 5 και τέλος, τις τροφές για κατοικίδια Royal Canin, Pedigree, Whiskas, Sheba, Cesar Nutro και Catisfactions. Διαθέτει μερικά από τα πλέον αγαπημένα brands: τις σοκολάτες Mars, Snickers, Twix, Bounty, M&M’s και Maltesers, το ρύζι και τις σάλτσες Uncle Bens, τις τσίχλες Orbit καθώς και τις τροφές για κατοικίδια Royal Canin,

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider