ΑΒ Βασιλόπουλος: Με νέα προϊόντα και καινοτομίες δημιουργεί το κατάστημα του αύριο

Ρομίνα Νικηφόρου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
ΑΒ Βασιλόπουλος: Με νέα προϊόντα και καινοτομίες δημιουργεί το κατάστημα του αύριο
Η εταιρεία δεσμεύεται μεταξύ άλλων, να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020

Σε μία επετειακή εκδήλωση, με αφορμή τον εορτασμό των 80 χρόνων της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Βασίλης Σταύρου παρουσίασε μια σειρά από νέα προϊόντα και καινοτομίες, τα οποία σύντομα θα φιλοξενηθούν μέσα από ειδικά διαμορφωμένους χώρους στα καταστήματα της αλυσίδας.

«Για εμάς ο άνθρωπος είναι πάντα στο κέντρο. Μέσα από τους πελάτες μας, τους συνεργάτες μας, τους προμηθευτές μας, αντλούμε ενέργεια, ζωή και δύναμη για να προσφέρουμε πάντα το καλύτερο. Σε όλους και σε καθέναν ξεχωριστά. Γιατί, για εμάς, κάθε πελάτης είναι μοναδικός. Κι όπως ο πελάτης αλλάζει, έτσι αλλάζουμε κι εμείς μαζί του, όλα αυτά τα χρόνια» υπογράμμισε ο κ. Σταύρου κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης στον χώρο του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Το σκηνικό της εκδήλωσης εμπνευσμένο από την ελληνική ύπαιθρο και τα προϊόντα της, με ένα σπίτι να δεσπόζει στο κέντρο της σκηνής και ένα μεγάλο τραπέζι, σύμβολο για κάθε ελληνική οικογένεια.

αβ

Έπειτα από μία ιστορική αναδρομή στους σταθμούς της εταιρείας ο κ. Σταύρου παρουσίασε το όραμα της ΑΒ για το σούπερ μάρκετ του αύριο, με τεχνολογικές καινοτομίες και νέα concepts, μέσα στα καταστήματα της εταιρείας.

Συγκεκριμένα μεταξύ άλλων, δημιουργεί έναν ειδικό χώρο, την Αρμονία, με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς ζάχαρη, με χαμηλά λιπαρά, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.

Θα λειτουργήσουν επίσης Juice Bars, όπου ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία να προμηθευτεί φρέσκους φυσικούς χυμούς και υγιεινά ροφήματα.

Παράλληλα στο La Fromagerie, οι πελάτες θα βρίσκουν μια μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο, με τον ειδικό σύμβουλο να τους ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος.

Η ΑΒ έχει ήδη λανσάρει επίσης τη σειρά Έτοιμων Γευμάτων ΑΒ You’ll Love με την υπογραφή του σεφ Άκη Πετρετζίκη, ενώ σκοπεύει να δημιουργήσει και νέες γωνιές Grab&Go, όπου θα προσφέρονται έτοιμα σνακ.

αβ

Ανάμεσα στις τεχνολογικές καινοτομίες που ξεχωρίζουν είναι η Pepper, το ρομπότ το οποίο θα υποδέχεται και θα ενημερώνει τους πελάτες. Παράλληλα θα εγκατασταθεί και ένας μηχανισμός για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό των πελατών προκειμένου να εξοικονομούν χρόνο μέσα στο κατάστημα.

Ανακοινώθηκε παράλληλα η εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, ώστε να αναπτύσσει προσωπική και ποιοτική επαφή με κάθε πελάτη ξεχωριστά και να μπορεί να προσφέρει σε κάθε έναν αυτά που χρειάζεται, όπου και αν βρίσκεται.

Ο κ. Σταύρου αναφέρθηκε στη δέσμευση της ΑΒ Βασιλόπουλος να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους που έχουν πραγματικά ανάγκη, διερευνώντας και αξιολογώντας τη σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF και ιδρύοντας την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το «ΜΠΟΡΟΥΜΕ».

Η εταιρεία δεσμεύεται μεταξύ άλλων, να μειώσει το πλαστικό κατά 50% μέχρι το 2025, καταργώντας τα πλαστικά μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μειώνοντας το βάρος του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και αντικαθιστώντας το 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider