Nielsen: Αύξηση 5,5% στο λιανεμπόριο το 5μηνο – Ποια προϊόντα προτιμούν οι καταναλωτές

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Nielsen: Αύξηση 5,5% στο λιανεμπόριο το 5μηνο – Ποια προϊόντα προτιμούν οι καταναλωτές
Τα φρέσκα προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%.

Ανοδικά κινήθηκε ο κλάδος του οργανωμένου λιανεμπορίου στην Ελλάδα, στο πρώτο πεντάμηνο του 2019, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen, θετικά σε αξία στο +5,5% κινήθηκε η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου. Πρόκειται για καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη και εξαιρούμενων των νησιών.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Nielsen, τα ταχέως διακινούμενα καταναλωτικά αγαθά (FMCGs) στο σύνολό τους παρουσιάζουν πιο μετριοπαθή τάση, στο +3,8%.

Τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα εμφανίζουν την πιο θετική, διψήφια τάση στο +10,5%.

Το σύνολο των κατηγοριών bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ) επίσης αναπτύσσονται κατά +5,9%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά αναπτύσσονται κατά +4,5%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν αύξηση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018 κατά +1,1% & +1,8% αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider