Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι από αυτόματους πωλητές αγοράζαμε σοκοφρέτες, αναψυκτικά και μπισκότα. Προσφάτως, γνωρίσαμε και τους αυτόματους πωλητές γάλακτος, όμως αυτόματους πωλητές με προϊόντα φαρμακείου, δεν είχαμε δει... τουλάχιστον μέχρι σήμερα. 

Η νέα αυτή πρωτοποριακή ιδέα ανήκει στο Πέτρο Κασαρτζιάν και τη Μαρία Σκούρτη, οι οποίοι και εκτιμούν ότι θα φέρει την επανάσταση στον κλάδο των παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Ο νέος αυτόματος πωλητής (24HealthCare) βρίσκεται στην περιοχή του Νέου Κόσμου (Ευρυδάμαντος 5) και η ανταπόκριση του κόσμου είναι θετική. 

Στον αυτόματο πωλητή ο οποίος λειτουργεί 24ώρες το 24ωρο, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν είδη καθημερινής φροντίδας και υγιεινής όπως καραμέλες για το λαιμό, βιταμίνες, οδοντόκρεμες υγρά φακών μαντηλάκια ντεμακιγιάζ μωρομάντηλα, ουροσυλλέκτες, αντικουνουπικά, αντιηλιακά, αντισηπτικά, κρέμες για εγκάυματα, σερβιέτες, τεστ εγκυμοσύνης, προφυλακτικά και πολλά άλλα. 

Αν το εγχείρημα επιτύχει τότε υπάρχει πιθανότητα, η προσπάθεια να συνεχιστεί, με την εγκατάσταση και άλλων αυτόματων πωλητών σε άλλες περιοχές της Αθήνας. 

Ο αυτόματος πωλητής παραφαρμακευτικών προϊόντων, προέκυψε μετά την μεγάλη απήχηση που έχουν γνωρίσει τα online φαρμακεία, τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας. 

Με βάση τις πρόσφατες έρευνες, περισσότερα από 750 ηλεκτρονικά φαρμακεία λειτουργούν στη χώρα μας, με τζίρο 75 εκατ. ευρώ. 

Τέσσερις στους δέκα καταναλωτές αναφέρουν ότι στα ηλεκτρονικά φαρμακεία βρίσκουν καλύτερες προσφορές και το 37% ότι βρίσκει καλύτερες τιμές. Το 28% δίνει σημασία στην άμεση παράδοση, το 22% στην ταχύτητα στην εξυπηρέτηση και το 21% στην ευκολία εύρεσης προϊόντων.

Οι επτά στους δέκα online καταναλωτές αγοράζουν καλλυντικά, βιταμίνες και συμπληρώματα διατροφής.

Το 2014 επτά στους δέκα Ελληνες «online» καταναλωτές αγόρασαν κάποιο καλλυντικό ή βιταμίνη - συμπληρώματα διατροφής από ηλεκτρονικό φαρμακείο εκμεταλλευόμενοι τις χαμηλές τιμές και τις προσφορές. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, ένα στα δέκα ηλεκτρονικά φαρμακεία στην Ελλάδα είναι αμφίβολης νομιμότητας, καθώς δεν αναφέρεται διεύθυνση φυσικού καταστήματος όπως επιβάλλεται, ενώ το 15% δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως ηλεκτρονικό κατάστημα.