Αυξημένος κατά 9% ο e-τζίρος την Black Friday

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυξημένος κατά 9% ο e-τζίρος την Black Friday
Τη φετινή Black Friday, οι online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23% εν συγκρίσει με την αντίστοιχη ημέρα του 2017.

Την αυξημένη αγοραστική κίνηση καθόλη τη διάρκεια της Μαύρης Εβδομάδας με αποκορύφωμα την Black Friday, έρχεται να επιβεβαιώσει έρευνα της ContactPigeon, εταιρείας που δραστηριοποιείται στο χώρο των αυτοματοποιημένων λύσεων μάρκετινγκ για επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Λαμβάνοντας υπόψη την δραστηριότητα περισσοτέρων από 250 πελατών της, η έρευνα δείχνει ότι τη φετινή Black Friday, οι online πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 23%, εν συγκρίσει με την αντίστοιχη ημέρα του 2017 ενώ ο συνολικός online τζίρος αυξήθηκε το 2018 κατά 9% σε σχέση με το τζίρο του 2017.

Παρά τις μεγάλες προωθητικές ενέργειες των καταστηματων ηλεκτρικών κι ηλεκτρονικών ειδών, η πιο δημοφιλής κατηγορία, τουλάχιστον από άποψη ηλεκτρονικών αγορών, αποδεικνύεται αυτή της μόδας, αντιπροσωπεύοντας το 25% του συνόλου των online παραγγελιών. Ακολούθησαν τα προϊόντα ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας και μετά οι ηλεκτρονικές συσκευές με 21% και 20% των παραγγελιών αντίστοιχα.

Όσον αφορά τις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις κατά τη διάρκεια της Black Friday στην Ελλάδα ήταν Public, Κοτσώβολος, Media Markt, H&M, Zara και Πλαίσιο ενώ η πιο πολυσύχναστη ώρα για τους online retailers ήταν μεταξύ 12-1 μ.μ και 8-9 μ.μ.

Αξιοσημείωτο είναι πως οι μισές από τις παραγγελίες της φετινής Black Friday έγιναν μέσω smartphone, αύξηση 3% από πέρυσι, γεγονός που επισφραγίζει την τάση των αγορών με κινητά τηλέφωνα.

Επιπλέον, όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Counterpoint, το 26% των online αγοραστών επισκέφθηκαν απευθείας την ιστοσελίδα του καταστήματος που προτίμησαν για τις online Black Friday αγορές τους. Επίσης, το email μarketing από μόνο του έφερε σχεδόν το 20% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου, ξεπερνώντας τα social media και την online διαφήμιση.

Τέλος, περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα υιοθέτησαν αυτοματοποιημένες τακτικές μάρκετινγκ (marketing automation) ως μέρος της Black Friday καμπάνιας τους, πετυχαίνοντας το 7% των πωλήσεων να δημιουργηθεί αυτόματα. Τα αυτόματα αναδυόμενα μηνύματα (automated pop up messages) ήταν από τα πιο αποτελεσματικά για τη μετατροπή επισκεπτών, με απόδοση που έφτασε κοντά στο 4% του συνολικού όγκου παραγγελιών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider