Ένα νέο πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών σχεδιάζει να ξεκινήσει τον Ιανουάριο, ο ελβετικός κολοσσός τροφίμων Nestle, «επιστρέφοντας» στους επενδυτές - μετόχους της 20 δισ. δολάρια, στα πλαίσια του στρατηγικού της προγραμματισμού και μετά το άλμα 31% της μετοχής της το 2019.
Παράλληλα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο να προχωρήσει και σε ειδικές πληρωμές μερισμάτων, μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.
Η Nestle SA ανακοίνωσε πως παρουσίασε αύξηση πωλήσεων στο 9μηνο του 2019 κατά 3,7%, όπως αναμενόταν σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των αναλυτών, χάρη σε προϊόντα όπως ο καφές Starbucks για μηχανές Nespresso.
Εταιρική ανανέωση
Σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times μάλιστα, η εταιρεία σχεδιάζει να προχωρήσει σε αναδιάρθρωση της μονάδας εμφιαλωμένου νερού, η οποία δεν θα λειτουργεί πλέον ως ξεχωριστή επιχείρηση, αλλά θα ενωθεί με τη μητρική εταιρεία.
Επίσης, η Nestle SA έχρισε νέο επικεφαλής της Nespresso τον Guillaume Le Cunff, ενώ δημιουργεί μία νέα ομάδα, υπό τον Sanjay Badahur, η οποία θα αναζητά νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.