Γιατί η Amazon φεύγει από την Κίνα 

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Γιατί η Amazon φεύγει από την Κίνα 
Η εταιρεία μπήκε στην κινεζική αγορά το 2004 μέσω της εξαγοράς της Joyo, η οποία μετονομάστηκε σε Amazon China το 2011.

Μετά από 14 χρόνια παρουσίας στην κινεζική αγορά η Amazon αποφάσισε να διακόψει την λειτουργία της στη χώρα, μη μπορώντας να ανταπεξέλθει στον ανταγωνισμό που δέχεται από εταιρείες όπως η Alibaba και η JD.com.

«Ειδοποιούμε τους πωλητές ότι πλέον δεν θα λειτουργούμε την αγορά μέσω του Amazon.cn και δεν θα παρέχουμε υπηρεσίες πώλησης από τις 18 Ιουλίου», αναφέρει ανακοίνωση της εταιρείας στο κινεζικό site σύμφωνα με τους Financial Times.

Ο τερματισμός της πλατφόρμας αφορά μόνο του Κινέζους πωλητές. Οι πελάτες στην Κίνα θα μπορούν ακόμη να αγοράζουν προϊόντα από άλλες χώρες όπως τις ΗΠΑ, τη Γερμανία και την Ιαπωνία μετά του παγκόσμιου site της Amazon.

Η εταιρεία μπήκε στην κινεζική αγορά το 2004 μέσω της εξαγοράς της Joyo, η οποία μετονομάστηκε σε Amazon China το 2011. Αρχικά η εταιρεία γνώρισε μεγάλη επιτυχία με το μερίδιο αγοράς της να ξεπερνά το 15% το 2011 και το 2012. Πλέον το μερίδιο αγορά της Amazon China είναι κάτω από το 1%

Αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη βελτίωση των ανταγωνιστών της. Αρχικά οι Κινέζοι προτιμούσαν την Amazon γιατί ήξεραν ότι αγόραζαν γνήσια προϊόντα, ενώ κινεζικές εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως η Alibaba δεν μπορούσαν να απομακρύνουν τις απομιμήσεις από τις αγορές τους. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια τα κινεζικά ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν υιοθετήσει πρακτικές αντιμετώπισης των απομιμήσεων.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider