Στο… μπέικον στρέφονται όλο και περισσότερο το τελευταίο διάστημα οι μεγαλύτερες αλυσίδες εστιατορίων ταχείας εστίασης, όπως η McDonald's και η Wendy's.

Προκειμένου να κερδίσουν τη «μάχη των πιάτων», τόσο η McDonald's, όσο και η Wendy's, προσφέρουν το ένα μετά το άλλο πιάτα με βάση το μπέικον στους… πεινασμένους πελάτες τους.

Η McDonald's παρέχει πλέον την επιλογή του μπέικον σε κάθε της πιάτο, ενώ έφτασε στο σημείο να θεσπίσει «Ώρα Μπέικον» (Bacon Hour), προσφέροντας μπέικον εντελώς δωρεάν για μία ώρα στις 29 Ιανουαρίου.

Σε αντίστοιχες ενέργειες προέβη και η Wendy's.

Γιατί όμως τόσο… μπέικον; Η εύκολη απάντηση είναι ότι οι πελάτες λατρεύουν το μπέικον. Υπάρχει όμως και πιο περίπλοκη σκέψη πίσω από τις συγκεκριμένες ενέργειες.

Σύμφωνα με το Business Insider, οι τιμές του χοιρινού κρέατος έχουν πάρει την κατιούσα. Για μια σειρά από λόγους, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται και οι δασμοί που έχει επιβάλλει η Κίνα στις εξαγωγές από τις ΗΠΑ, η τιμή του χοιρινού κρέατος έχει υποχωρήσει στα χαμηλότερα επίπεδα σε διάστημα σχεδόν 10 ετών.

Οι αλυσίδες εστιατορίων διεθνώς δεν μπορούν να «κλείσουν τα μάτια» στο φτηνό χοιρινό κρέας, ακόμη κι αν πίσω από αυτό «κρύβεται» ο εν εξελίξει εμπορικός πόλεμος μεταξύ Ηνωμένων Πολιτειών και Κίνας.

«Πάντα υπάρχουν ευκαιρίες όταν η τιμή ενός προϊόντος έχει πέσει», δηλώνει ο David Anderson, οικονομολόγος της Texas A&M, προειδοποιώντας ωστόσο πως «η τιμή στο μπέικον παραμένει εξαιρετικά ευάλωτη».

«Οι απότομες αυξομειώσεις στην τιμή του κρέατος ήταν έντονες τα τελευταία χρόνια», σημειώνει.