Οι «εικασίες» και οι προβλέψεις για το μέλλον της αυτοκίνησης λένε ότι τα diesel θα χάσουν σημαντικό έδαφος στην Ευρώπη, το δεύτερο τετράμηνο του 2018, η πτώση των πετρελαιοκίνητων μοντέλων είναι δραματική και συγκεκριμένα, αντιπροσωπεύουν πλέον μόλις το 36,3% των νέων αυτοκινήτων. 

Στον αντίποδα, η «βενζίνη» ανεβαίνει συνεχώς, με ποσοστό 56,7% μεταξύ των νέων ταξινομήσεων στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ενώ η νέα τάση λέγεται «ηλεκτρικά αυτοκίνητα» με 1,7%, που σαν αριθμός μπορεί να μην εντυπωσιάζει, όμως είναι αρκετά μεγαλύτερος από το πρόσφατο παρελθόν. Τα υβριδικά, έχουν μερίδιο 3,6% και τα αυτοκίνητα εναλλακτικού καυσίμου (όπως φυσικό αέριο ή υγραέριο, από το εργοστάσιο) βρίσκονται στο 1,7%. 

Για να αναλύσουμε λίγο περισσότερο τα νέα οχήματα με μπαταρίες, θα αναφέρουμε ότι τα ηλεκτρικά έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους κατά 45,5% συγκριτικά με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι και τα υβριδικά κατά 49,2%. Συνολικά πουλήθηκαν 72.168 αυτοκίνητα που φορτίζουν σε πρίζα (υβριδικά ή ηλεκτρικά), ενώ για τα αυτοκίνητα που «καίνε» LPG ή CNG (υγραέριο και φυσικό αέριο αντίστοιχα) το μερίδιό τους έχει αυξηθεί, με +35,2%. 

Καταλυτικό ρόλο σε αυτή την αύξηση έπαιξε η ζήτηση για τα οχήματα φυσικού αερίου, με ένα εμφατικό +139,8%! Οι χώρες που ζήτησαν περισσότερα οχήματα με CNG ή LPG είναι η Ισπανία και Γερμανία με +79,4% και +72,1% αντίστοιχα.