Η δεύτερη γενιά του πολυτελούς κουπέ Audi A7 Sportback σηματοδοτεί ένα ακόμα πιο ιδιαίτερο, κομψό, καθώς και δυναμικό μοντέλο. Σχεδιαστικά ελάχιστα θυμίζει τον προκάτοχο του, ενώ ξεχωρίζουν η πιο στενή και φαρδιά μάσκα, οι έντονες ακμές στο εμπρός καπό και τα εκτεταμένα στα πλάγια πίσω φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μάλιστα σε μια ενιαία σχεδιαστική οντότητα.
 
 
Στο εσωτερικό όλα περιστρέφονται γύρω από τον οδηγό, με τα 3/4 του ταμπλό να είναι στραμμένα προς αυτόν. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Virtual Cockpit συμπληρώνεται από ένα προηγμένο σύστημα πολυμέσων, το οποίο διαθέτει δύο οθόνες. Μια άνω κεντρική με διαγώνιο 10,1 ιντσών και μια χαμηλότερα 8,3 ιντσών για έλεγχο συμπληρωματικών λειτουργιών. Το αμάξωμα των -σχεδόν- πέντε μέτρων μήκος με το μεγάλο πλάτος των δύο μέτρων, είναι ιδιαίτερα άνετο για τέσσερις επιβάτες, όπως και ο χώρος αποσκευών των 535 λίτρων.
 
 
Παράλληλα, το νέο A7 διαθέτει πρωτοποριακά συστήματα πνευματικής ανάρτησης και τετραδιεύθυνσης στον προαιρετικό του εξοπλισμό, ενώ σε επίπεδο κινητήρων όλοι διαθέτουν ένα ήπιο σύστημα ηλεκτρικής υποβοήθησης, που βασίζεται στο νέο ηλεκτρικό κύκλωμα των 48V. Αυτό δεν συμβάλλει στην αύξηση της ισχύος του κινητήρα, αλλά στη δυνατότητα να λειτουργεί όσο το δυνατόν λιγότερο. Έτσι, σε περιπτώσεις κύλισης χωρίς την απαίτηση ισχύος ο κινητήρας σβήνει αυτόματα, ενώ ήδη από τα 22 χλμ./ώρα, αν επίκειται στάση, παύει η λειτουργία του. Το ήπιο αυτό υβριδικό σύστημα βοηθά ώστε να μειώνεται η πραγματική κατανάλωση κατά 0.7 λίτρα/100 χλμ.
 
 
Το νέο A7 είναι διαθέσιμο με V6 κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων, με ισχύ 340 ίππων και 500 Nm ροπής, καθώς και με 3λιτρο diesel απόδοσης 286 ίππων και 620 Nm ροπής. Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα συνδυασμού με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 ή 8 σχέσεων, το οποίο παρέχει κίνηση και στους 4 τροχούς, μέσα από το νέο σύστημα τετρακίνησης Quattro ultra, με εξαιρετικές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου.