Παρότι η παραγωγή του Defender, του πιο χαρακτηριστικού μοντέλου της μάρκας, σταμάτησε το 2016, το μοντέλο επανέρχεται στη ζωή για μόλις 150 εμφανίσεις με ένα θηριώδη κινητήρα V8 5.0 λίτρων κάτω από το καπό του και ισχύ 405 ίππων.

Το Defender έμεινε στην παραγωγή για 67 συναπτά έτη αποτελώντας ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά οχήματα όλων των εποχών. Από το 2016 που σταμάτησε η παραγωγή του, η βρετανική μάρκα έχει ανακοινώσει ότι το μοντέλο θα αντικατασταθεί, ωστόσο δεν έχει παρουσιαστεί ακόμα ο απόγονός του.

Αντί αυτού, για τα 70 χρόνια της εταιρείας, έρχεται η επετειακή και περιορισμένης παραγωγής έκδοση Works V8, η οποία διαθέτει τον πιο ισχυρό κινητήρα που χρησιμοποιήθηκε ποτέ στο μοντέλο. Τα 150 αντίτυπα που θα παραχθούν έχουν ταυτόχρονα εκτεταμένες βελτιώσεις στη μετάδοση, στο πλαίσιο, στα φρένα και στις αναρτήσεις, για να διαχειριστούν την τεράστια ισχύ. Ταυτόχρονα, ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων συνοδεύει την ειδική αυτή έκδοση.

Η πιο ισχυρή έκδοση που είχε ποτέ το Defender ήταν η V8 του 1998, η οποία απέδιδε μόλις 190 ίππους από τον κινητήρα των 4.0 λίτρων. Το σημερινό Works V8 θα έχει εξαιρετικές επιδόσεις όσον αφορά στην επιτάχυνση, με 0-100 χλμ./ώρα σε 5,8’’, ωστόσο η τελική του ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 170 χιλιόμετρα. Βλέπετε η αεροδυναμική του, το μεγάλο βάρος και οι τεράστιες διαδρομές των αναρτήσεων δεν εξασφαλίζουν την καλύτερη δυνατή ευστάθεια σε μεγαλύτερες ταχύτητες.

Η μάλλον τελευταία εκδοχή του Defender όπως το γνωρίζαμε, θα διατίθεται όπως και παλαιότερα σε εκδόσεις με κοντό (90) και μακρύ (110) μεταξόνιο, ενώ η τιμή της θα ξεκινά από τις 170.000 ευρώ. Για τις συγκρίσεις σας, με αυτά τα χρήματα θα μπορούσατε να αγοράσετε τριάμισι Toyota Land Cruiser.