Πρωτιά για το Peugeot 3008 στις εταιρικές πωλήσεις το 2020 (pics)

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Πρωτιά για το Peugeot 3008 στις εταιρικές πωλήσεις το 2020 (pics)
Με απαράμιλλη αισθητική, σύγχρονους κινητήρες και λογικό κόστος, το Peugeot 3008 κατέκτησε την κορυφή των εταιρικών πωλήσεων στη χώρα μας.

Μετά την κατάκτηση της πρωτιάς των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στη χώρα μας, η Peugeot πέτυχε μια ακόμα σημαντική εμπορική επιτυχία. Για το διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2020, το SUV Peugeot 3008 εκτοξεύθηκε στην πρώτη θέση των εταιρικών πωλήσεων ανεξαρτήτως κατηγορίας, καταγράφοντας με απτό τρόπο την σαφή προτίμηση των εταιρειών για την επιχειρηματική τους δραστηριότητα.

insider

Τα κύρια χαρακτηριστικά που συνετέλεσαν σε αυτή την απόλυτη πρωτιά που έχει επιτύχει το Peugeot 3008 είναι μεταξύ άλλων το κόστος χρήσης, η τιμή αγοράς, η αξία μεταπώλησης, το κόστος ασφάλισης καθώς και οι επιδόσεις. Επιπλέον, το 3008 ξεχωρίζει για την μοναδική κομψή σχεδίασή του, την τεχνολογική πρωτοπορία, τους βραβευμένους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου αλλά και την άνεση στην οδήγηση λόγω των εξελιγμένων συστημάτων πολυμέσων που διαθέτει.

Στο κλείσιμο του οκταμήνου του 2020, το Peugeot 3008 πέτυχε 651 ταξινομήσεις σε εταιρικές πωλήσεις.

insider

Diesel, βενζίνη και σύντομα 2 υβριδικές επιλογές

Το Peugeot 3008 διατίθεται σε πολλές εκδόσεις, με κινητήρες βενζίνης, diesel και χειροκίνητα ή αυτόματα κιβώτια. Πλέον θα είναι διαθέσιμο και σε Plug-In υβριδικές εκδόσεις (Hybrid4 και Hybrid), που εξασφαλίζουν μηδενικό εταιρικό φόρο για τους χρήστες τους και θα συμβάλλουνστη συνέχιση της εξαιρετικής εμπορικής πορείας του μοντέλου.

insider

Το 3008 στην υβριδική εκδοχή του είναι δικίνητο ή τετρακίνητο και η συνδυασμένη απόδοση των κινητήρων του ανέρχεται σε 225 ή 300 ίππους αντίστοιχα. Έτσι οι υβριδικές του εκδόσεις είναι οι δυνατότερες της γκάμας της Peugeot.

insider

Το υβριδικό του σύστημα απαρτίζεται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με 200 ίππους και δύο ηλεκτρικά μοτέρ στην τετρακίνητη έκδοση ή 180 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ στη δικίνητη. Ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 110 ίππους και συνδέεται με το γνωστό οκτατάχυτο αυτόματο σαζμάν e-EAT8 των Γάλλων, ενώ ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας των 112 ίππων στο Hybrid4 μεταδίδει τη ροπή του στον πίσω άξονα.

insider

Το Peugeot 3008 GT Hybrid4 μπορεί να διανύσει έως 59 χιλιόμετρα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο μόνον με τη μπαταρία του. Η φόρτισή του μέσω Wallbox ολοκληρώνεται σε τρεις ώρες και 30 λεπτά, ενώ σύμφωνα με τις νέες μετρήσεις κατανάλωσης τύπου WLTP αρκείται σε μόλις 1,41 λίτρα αμόλυβδης βενζίνης ανά 100 χλμ. Ανάλογα χαμηλές είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα με 29 γρ. ανά χιλιόμετρο διαδρομής.

 

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider