Η McLaren πουλά μερίδιο της αγωνιστικής ομάδας F1

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η McLaren πουλά μερίδιο της αγωνιστικής ομάδας F1
Ο όμιλος McLaren κρίνει επιτακτική την εισροή εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων στα ταμεία του και η φήμη της ομάδας της F1 αποτελεί τη μεγαλύτερη προίκα του.

Οι ιδιοκτήτες της αγωνιστικής ομάδας της McLaren στη Φόρμουλα 1 σκέφτονται να πουλήσουν ένα μερίδιο,ώστε ο όμιλος να συγκεντρώσει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια. Στόχος αυτής της ενέργειας είναι να στηριχτεί ο κατασκευαστικός κλάδος της ιστορικής αγωνιστικής μάρκας.

Τα supercars της McLaren είναι διάσημα και ποθητά, ωστόσο η πανδημία του Covid-19 μείωσε σημαντικά τις πωλήσεις. Τους πρώτους τρεις μήνες του 2019 η McLaren είχε διαθέσει 953 αυτοκίνητα, αλλά το ίδιο διάστημα του 2020 μόλις 307, λιγότερο δηλαδή από το 1/3. Επίσης, οι προβλέψεις για το δεύτερο τρίμηνο δεν είναι σημαντικά καλύτερες. Με το 84% των εσόδων της να προέρχεται από τον κατασκευαστικό κλάδο, η μείωση των εσόδων από τα 217,7 εκατομμύρια δολάρια στα 136,2 εκατομμύρια δολάρια το πρώτο τρίμηνο του 2020, άνοιξε μια τεράστια “τρύπα” στον όμιλο.

Εντωμεταξύ, η εταιρεία δεσμεύεται να πληρώνει τους προμηθευτές της εντός 60 ημερών, γεγονός που της έχει δημιουργήσει ένα τεράστιο πρόβλημα ρευστότητας. Ταυτόχρονα, φαίνεται απίθανο η McLaren να τροφοδοτήσει τις φιλοδοξίες της ομάδας στην F1, που περιλαμβάνει την επιστροφή της στο προσκήνιο μετά από χρόνια κακών αποτελεσμάτων.

insider

Η αγωνιστική ομάδα της McLaren ιδρύθηκε το 1963 και είναι η δεύτερη παλαιότερη ομάδα της F1 μετά τη Ferrari. Είναι επίσης η δεύτερη πιο επιτυχημένη ομάδα με 12 τίτλους οδηγών. Ωστόσο, δεν έχει κερδίσει το πρωτάθλημα από τότε που ο πρωταθλητής Λιούις Χάμιλτον της έδωσε τη νίκη το μακρινό πλέον 2008.

Το -καλό- παράδειγμα της Ferrari

Σύμφωνα με τους αναλυτές, η ιταλική μάρκα θα είναι αυτή που θα βγει αλώβητη από την πανδημία του κορονοϊού, παρότι το εργοστάσιό της στο Μαρανέλο, έκλεισε πολύ νωρίς όντας στην “καρδιά” της εξάπλωσης του κορονοϊού στην Ιταλία.

Σε αντίθεση με την McLaren, η Ferrari ρυθμίζει όλη την παραγωγή της με βάση παραγγελίες. Επομένως δεν διαθέτει απόθεμα, γεγονός που της επέτρεψε να ξεπεράσει και την τεράστια κρίση των ετών 2008-2009. Τότε, μεταξύ των δύο ετών έχασε μόνο μερικές εκατοντάδες μονάδες και στη συνέχεια επέστρεψε αμέσως στην ανάπτυξη.

Ταυτόχρονα,το αξιόχρεο προφίλ της Ferrari είναι τόσο υψηλό,που οποιαδήποτε στιγμή χρειαστεί στήριξη με δανεισμό θα την έχει και με το παραπάνω. Η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αποτελεί ένα λαμπρό παράδειγμα παγκόσμιας εταιρικής εικόνας, καθώς έχει τον κορυφαίο Δείκτη Ισχύος Μάρκας (Brand Strength Index), σύμφωνα με την έρευνα Global 500 της Brand Finance, ο οποίος αγγίζει το 94,1 με άριστα το 100. Η παραπάνω εικόνα μεταφράζεται σε δείκτη αξιοπιστίας AAA+, που της εξασφαλίζει πολύ και φτηνό δανεισμό από κάθε διεθνή τραπεζικό οργανισμό.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider