Το 89ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έκλεισε τις πύλες του την προηγούμενη Κυριακή, 17 Μαρτίου του 2019, με διφορούμενα αποτελέσματα. Οι διοργανωτές περίμεναν 650.000 έως 700.000 επισκέπτες, ωστόσο κόπηκαν συνολικά «μόνον» 602.000 εισιτήρια, που συνιστούν 9% μείωση σε σχέση με πέρυσι. Παρόλα αυτά, οι εταιρείες που συμμετείχαν φέτος στην έκθεση, δήλωσαν ικανοποιημένες από το έντονο ενδιαφέρον των επισκεπτών. Ιδιαίτερη συρροή επισκεπτών καταγράφηκε στα περίπτερα, τα οποία προσέφεραν κάποιες ξεχωριστές εμπειρίες, όπως για παράδειγμα την οδήγηση σε προσομειωτές.

Παρά τη χαμηλότερη προσέλευση του κοινού, υπήρξε τεράστια προβολή της εφετινής έκθεσης από τους περίπου 10.000 εκπροσώπους του Ειδικού Τύπου και τα αναλυτικά ρεπορτάζ τους για τις 151 παγκόσμιες και πανευρωπαϊκές πρεμιέρες του ελβετικού Σαλονιού. Τεράστιο ήταν και το ενδιαφέρον για την 89η έκθεση της Γενεύης στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπου σημειώθηκαν νέα ρεκόρ. Οι υπεύθυνοι κατέγραψαν 5,8 εκατομμύρια επισκέψεις στο Instagram, 154.000 φίλους στο Facebook και 345.000 σχετικά Tweets. Επίσης επισκέφθηκαν τον νέο διαδικτυακό ιστότοπο της έκθεσης σχεδόν 1,5 εκατομμύρια μεμονωμένοι χρήστες.

Το 90ο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης έχει προγραμματιστεί για τις 5 έως τις 15 Μαρτίου 2020 και θα είναι δύο ημέρες συντομότερο από ό,τι μέχρι σήμερα. Αυτό αποτελεί ένα από τα μέτρα του νέου Γενικού Διευθυντή της ελβετικής έκθεσης, Ολιβιέ Ρις, που διαδέχεται τον Αντρέ Χέφτι σε αυτή τη θέση και σχεδιάζει να εφαρμόσει αρκετές καινοτομίες. Ο Ρις είχε αποκαλύψει σε πρόσφατη συνέντευξή του, ότι θέλει να δημιουργήσει στις εγκαταστάσεις της έκθεσης μία πίστα, όπου θα μπορούν να κάνουν οι επισκέπτες test drives με επιλεγμένα μοντέλα του Σαλονιού της Γενεύης. Μακροπρόθεσμος στόχος του είναι, να αναδείξει την ελβετική έκθεση σε κορυφαίο σημείο συνάντησης ολόκληρου του κλάδου της αυτοκίνησης στην Ευρώπη.