Ανάρπαστα έγιναν τα πρώτα αυτοκίνητα από τα Lidl

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ανάρπαστα έγιναν τα πρώτα αυτοκίνητα από τα Lidl
Η γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ προσέφερε online 1.000 αυτοκίνητα με τη μέθοδο του leasing, τα οποία εξαντλήθηκαν μέσα σε μόλις δέκα ημέρες!

Σε χρόνο ρεκόρ εξαντλήθηκαν τα 1.000 αυτοκίνητα, που διέθεσε η αλυσίδα super market Lidl με τη μέθοδο του leasing. Η εταιρεία μπήκε για πρώτη φορά στον κλάδο της εμπορίας αυτοκινήτων στις 4 Φεβρουαρίου με μία καμπάνια μακροχρόνιας μίσθωσης 1.000 Fiat 500 στην έκδοση Pop Star με μηνιαία συνδρομή 89 ευρώ! Στο συγκεκριμένο ποσόν περιλαμβανόταν μόνον η χρήση του αυτοκινήτου, ενώ για το πλήρες πακέτο υπηρεσιών που συμπεριλαμβανόταν το σέρβις, η μεικτή ασφάλιση του οχήματος, αλλά και χειμερινά ελαστικά, αυξανόταν η συνδρομή στα 165 ευρώ.

Tα αυτοκίνητα της Lidl προσφέρθηκαν μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας.

Το εγχείρημα της Lidl αποδείχθηκε πολύ επιτυχημένο, καθώς τα ιταλικά μοντελάκια εξαντλήθηκαν μέσα σε λιγότερο από δέκα ημέρες. Πίσω από τη συγκεκριμένη καμπάνια δεν βρισκόταν η Fiat Γερμανίας, αλλά η νεοφυής επιχείρηση Vehiculum, η τράπεζα Santander και ένας ανεξάρτητος έμπορος αυτοκινήτων. Η μεγάλη ανταπόκριση του αγοραστικού κοινού οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις εξαιρετικές απλές διαδικασίες διεκπεραίωσης του online leasing, χάρη στις οποίες ολοκληρωνόταν μέσα σε μόλις 15 λεπτά. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο ιδρυτής της εταιρείας Vehiculum, Λούκας Στάιχιλμπερ, «το leasing με τις μηνιαίες δόσεις είναι μεν υπερμοντέρνο, όμως οι διαδικασίες διεκπεραίωσης είναι τόσο περίπλοκες και αδιαφανείς, όπως πριν από 20 χρόνια». Αυτό ισχύει, επειδή ακόμη και σήμερα υπάρχουν μόνον ελάχιστοι έμποροι αυτοκινήτων, που διαθέτουν συστήματα και διαδικασίες, ώστε να διεκπεραιώνουν απολύτως ψηφιακά τα συμβόλαια leasing.

Όλη η διαδικασία ολοκληρωνόταν μέσα σε μόλις 15 λεπτά.

Άμεση ήταν η αντίδραση της επίσημης εισαγωγικής εταιρείας της Fiat στη Γερμανία, η οποία ξεκίνησε μέσω του δικτύου της μία ανάλογη προσφορά leasing για το δημοφιλές 500 με επίσης 89 ευρώ μηνιαία συνδρομή. Μάλιστα, η Fiat Γερμανίας προσφέρει σε αυτή την τιμή το 500 στην πολυτελέστερη έκδοση εξοπλισμού Lounge, η οποία περιλαμβάνει πολύ περισσότερα αξεσουάρ από την έκδοση Pop Star του Lidl, όπως για παράδειγμα ζάντες αλουμινίου, cruise control και καλύτερης ποιότητας καθίσματα. Eπίσης απέσυρε την έκδοση Pop Star από το πρόγραμμά της και δίνει στους ενδιαφερόμενους πελάτες της πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης του αυτοκινήτου τους, ανάλογα με τις επιθυμίες τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider