«Η Beat με έδρα την Αθήνα θέλει να κυριαρχήσει στην αγορά μεταφορών με αυτοκίνητο σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Λατινικής Αμερικής μέσα σε τρία χρόνια. Και αυτό μπορεί να το πετύχει αν διατηρήσει την τωρινή πετυχημένη στρατηγική της να εμφανίζεται ξαφνικά χωρίς μεγάλες φανφάρες σε μια πόλη τη φορά», αναφέρει το δημοσίευμα του Forbes.
Η Beat εμφανίζεται πριν κυριαρχήσει κάποιος γίνει πολύ μεγάλος σε κάποια αγορά, προσελκύει οδηγούς από τους ανταγωνιστές της και προχωρά δυνατά. Εμφανίζεται χωρίς προειδοποίηση εκεί που η Uber ήδη δραστηριοποιείται αλλά δεν έχει ακόμη καταφέρει να φτιάξει σημαντική θέση στην αγορά. Η παρουσία της μεγαλώνει επιθετικά. «Το να κινούμαστε γρήγορα και χωρίς δισταγμό αποτελεί βασικό συστατικό της συνταγής μας», αναφέρει ο Νίκος Δρανδάκης στο περιοδικό.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα η Beat έχει μια μακριά λίστα πόλεων που καλείται να κατακτήσει μια προς μία, καθώς μέχρι τώρα έχει παρουσία σε μόλις τρεις πόλεις εκτός Ελλάδας. Όμως και στις τρεις αυτές πόλεις τα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά. Στη Λιμα που βρίσκεται από το 2014 η ετήσια ανάπτυξη είναι σταθερά στο 100%. Στο Σαντιάγο που βρίσκεται από τον Οκτώβριο του 2017 η ανάπτυξη φθάνει κατά μέσο όρο το 20% σε μηνιαία βάση, ενώ στη Μπογκοτά φθάνει κατά μέσο όρο το 35%.
Η στόχευση της Λατινικής Αμερικής είχε ξεκινήσει και πριν από την εξαγορά της Beat (τότε Taxibeat) από τον γερμανικό κολοσσό της Daimler. Όπως εξηγεί ο Δρανδάκης στο Forbes ο γερμανικός όμιλος δεν παρεμβαίνει τον περισσότερο καιρό στην λειτουργία της Beat περά από το ότι τον κατεύθυναν στο Σαντιάγο.
Πάντως, η Uber δεν είναι η μόνη μεγάλη εταιρεία που καλείται να ανταγωνιστεί η Beat. Η εταιρεία θα πρέπει να αντιμετωπίσει την επέκταση της DiDi στη Λατινική Αμερική. Ο κινεζικός γίγαντας μπήκε στην αγορά της Λατινικής Αμερικής όταν αγόρασε μια εταιρεία στη Βραζιλία και προχώρησε στη συνέχεια να δραστηριοποιείται στο Μεξικό. Η DiDi πέρσι συγκέντρωσε κεφάλαια ύψους 4 δισ. δολαρίων, πολλά περισσότερα από τα 45 εκατ. που έλαβε η Beat από τη Daimler. Ωστόσο αυτά τα 4 δισ. δολάρια πρέπει να μοιραστούν σε πάρα πολλές αγορές καθώς και στην έρευνα και την ανάπτυξη καθώς η DiDi πειραματίζεται με την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Πάντως το πόσο κοστίζει το να κατακτήσει κάποιος την αγορά ταξί σε μια πόλη της Λατινικής Αμερικής δεν γίνεται γνωστό. Ο κ. Δρανδάκης δεν απάντησε στην ερώτηση για το πόσα ξοδεύει η Beat όταν ξεκινά να δραστηριοποιείται σε μια νέα πόλη.