Το πρώτο e-branch στη Θεσσαλονίκη παρουσίασε η Τράπεζα Πειραιώς

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Το πρώτο e-branch στη Θεσσαλονίκη παρουσίασε η Τράπεζα Πειραιώς
Το e-branch συστεγάζεται με υφιστάμενο κατάστημα Τράπεζας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

Το πρώτο πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα, e-branch παρουσίασε σήμερα η Τράπεζα Πειραιώς στην Θεσσαλονίκη, που είναι και το πρώτο στη Βόρεια Ελλάδα, καθώς και το νέο εργαλείο οικονομικού προγραμματισμού, για ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες μέσω της Winbank. Στο σύνολο της η τράπεζα Πειραιώς διαθέτει 6 καταστήματα e-branch αλλά αυτό είναι το πρώτο που επικοινωνεί άμεσα με το κατάστημα.

Τις δυνατότητες του e-branch παρουσίασαν ο Γενικός Διευθυντής Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς κ. Στέφανος Μυτιληναίος, και ο κ. Γιώργος Γεωργόπουλος, Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, Επικεφαλής Δικτύου Βόρειας Ελλάδας της Τράπεζας.

Ο κ. Γεωργόπουλος επεσήμανε πως «η δημιουργία του πρώτου e-branch της Θεσσαλονίκης, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί, καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το βράδυ και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα»

Το e-branch, συστεγάζεται με υφιστάμενο κατάστημα Τράπεζας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Τσιμισκή 80, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να συνδυάζουν τα πλεονεκτήματα του e-branch με τις υπηρεσίες του παραδοσιακού καταστήματος. Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων & ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή.

Περισσότερες από 120.000 συναλλαγές πραγματοποιήθηκαν σε διάστημα τριών μηνών στο e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στη Θεσσαλονίκη. Η μεγάλη ανταπόκριση των πελατών καταδεικνύεται επίσης και από τα στοιχεία του τελευταίου τριμήνου για τα πρώτα έξι e-branch που λειτουργούν στην Αττική, την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη, και τα οποία καταγράφουν αύξηση 30% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα.

Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:

  • Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών σε διευρυμένο ωράριο.
  • Οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου
  • Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).
  • Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).

Επίσης, στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών

  • ΑμεΑ
  • για άτομα με πρόβλημα όρασης, ακοής
  • και με κινητικά προβλήματα.

Σχετικά με τις νέες υπηρεσίες winbank web banking και winbank mobile εφαρμογή, ο κ. Γεωργόπουλος, επισήμανε ότι «με τη χρήση του ο πελάτης βρίσκει εύκολα και γρήγορα, αμέσως μετά το login, όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να έχει σε διαρκή έλεγχο την οικονομική του διαχείριση, όπως μεταξύ άλλων: όλες τις πρόσφατες συναλλαγές του συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, από όλους τους καταθετικούς λογαριασμούς και τις κάρτες του, παρακολούθηση κάθε κατηγορίας δαπανών διακριτά, για τον τρέχοντα μήνα αλλά και για προηγούμενους μήνες και δυνατότητα ορισμού επιθυμητού προϋπολογισμού για κάθε κατηγορία δαπάνης».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider