«Πρόβα» τουριστικής περιόδου η πτήση της Ντόχα

Viber Whatsapp Μοιράσου το
«Πρόβα» τουριστικής περιόδου η πτήση της Ντόχα
Η ασφάλεια αιχμή της καμπάνιας για τον τουρισμό.

Η πτήση από την Ντόχα του Κατάρ που έφτασε στην Αθήνα ήταν αρκετή για να χτυπήσουν ξανά «καμπανάκια» στις ελληνικές αρχές. Μετά από εξαιρετικά σποραδικά κρούσματα σε πτήσεις και την αυτονόητη συνθήκη της 14ήμερης καραντίνας ως και τις 14 του μηνός για όλες τις αφίξεις, ήταν η πρώτη φορά που τόσα κρούσματα του ιού παρατηρήθηκαν σε μια πτήση. Στην πτήση εντοπίστηκαν συγκεκριμένα 12 κρούσματα επί συνόλου 91 επιβαινόντων της πτήσης, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την προσωρινή αναστολή πτήσεων από και προς το Κατάρ έως και τις 15 Ιουνίου.

Πέραν της συρροής των κρουσμάτων στην εν λόγω πτήση, η αντίδραση των ελληνικών αρχών είναι και πρόβα για την αντιμετώπιση αντιστοίχων κρουσμάτων τους επόμενους μήνες, αν και οι συνθήκες θα είναι κατά τι διαφορετικές. Σε κάθε περίπτωση, θα δίνεται ιδιαίτερα μεγάλη έμφαση στο testing, ενώ υπενθυμίζεται ότι από τις 15 ως και τις 30 Ιουνίου όσοι επιβάτες φτάνουν από αεροδρόμια σε «πράσινες» περιοχές θα ελέγχονται μόνο δειγματοληπτικά και αυτοί από τις «κόκκινες» περιοχές θα ελέγχονται εν συνόλω και σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να παραμείνουν σε καραντίνα για 7 ημέρες, σε περίπτωση που είναι αρνητικοί στο τεστ.

Όπως μετέφερε από χθες το Reader.gr, αυτή τη στιγμή οι ελληνικές αρχές κάνουν περί τα 3-4.000 τεστ για κορονοϊό σε ημερήσια βάση. Η πρόθεση είναι αυτός ο αριθμός να αυξηθεί πάνω από τα 5.000 τεστ ημερησίως, ενώ η μάξιμουμ δυναμικότητα, με τα παρόντα δεδομένα, είναι περί τα 8.000 τεστ ημερησίως. Αρμόδιοι παράγοντες, πάντως, εξηγούν ότι δύσκολα θα φτάσουμε σε αυτό το νούμερο, ενώ ιδιαίτερη έμφαση, πέραν των νησιών, θα δίνεται στις πύλες εισόδου της χώρας, όπου θα γίνονται εκτεταμένοι δειγματοληπτικοί έλεγχοι.

Η αντιμετώπιση του περιστατικού της πτήσης από την Ντόχα, όμως, δείχνει και την κατεύθυνση της ελληνικής στρατηγικής από εδώ και πέρα: να εστιάζει σε περιπτώσεις αυξημένου κινδύνου και να προβαίνει σε απομονώσεις τοπικού χαρακτήρα. Ιδιαίτερη έμφαση θα δίνεται και στην ιχνηλάτηση, κρίσιμο παράγοντα για τη μέχρι στιγμής επιτυχή διαχείριση του πρώτου κύματος της πανδημίας.

Το στοιχείο της υγειονομικής ασφάλειας της χώρας μας, άλλωστε, θα είναι και στην προμετωπίδα της στρατηγικής που θα παρουσιάσει αύριο το βράδυ, σε μια ανοιχτή για τους δημοσιογράφους εκδήλωση στην Αίγλη του Ζαππείου ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Παρόντος και του υπουργού Τουρισμού Χάρη Θεοχάρη, ο κ. Μητσοτάκης θα ανοίξει την εκδήλωση, όπου θα παρουσιαστεί η νέα καμπάνια της χώρας, αλλά και το κεντρικό της βίντεο. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η καμπάνια θα τρέξει και σε μεγάλα ΜΜΕ του εξωτερικού, αλλά ιδιαίτερη έμφαση θα δίνεται στα social media και, βεβαίως, θα υπάρχει και ειδική στόχευση σε αγορές ενδιαφέροντος για τη χώρα μας. Η καμπάνια, όμως, θα έχει και μια πτυχή που θα αφορά τον εσωτερικό τουρισμό, εν είδει τόνωσης του αισθήματος ασφάλειας των Ελλήνων που θέλουν να κάνουν διακοπές, αλλά διατηρούν επιφυλάξεις. Η καμπάνια, κατά πληροφορίες, θα ξεκινήσει να «τρέχει» από την ερχόμηνη εβδομάδα. Τη στρατηγική υπογράφει ο επικεφαλής δημιουργικού του Μεγάρου Μαξίμου Στηβ Βρανάκης, ενώ από την αγορά επελέγη η εταιρεία Marketing Greece, με τη διευθύνουσα σύμβουλό της Ιωάννα Δρέττα να δίνει το παρών στην αυριανή παρουσίαση.

Πηγή: Reader.gr

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider