Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Το μέλλον του λιανεμπορίου είναι ψηφιακό

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών: Το μέλλον του λιανεμπορίου είναι ψηφιακό

Το λιανεμπόριο στο μέλλον θα λειτουργεί με πολλαπλά κανάλια πώλησης, θα προσφέρει προσωποποιημένη εμπειρία και θα απαιτεί στοχευμένη διαφήμιση. Αυτό ήταν το κοινό συμπέρασμα των ομιλητών στο πάνελ για τις τάσεις του λιανικού εμπορίου που πραγματοποιήθηκε στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.

Ανοίγοντας τη συζήτηση που συντόνιζε ο διευθυντής του insider.gr Δημήτρης Πεφάνης, ο καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργος Δουκίδης παρουσίασε κάποια στοιχεία σχετικά με το λιανεμπόριο. «Έξι στους δέκα καταναλωτές επιλέγουν ποιο προϊόν θα αγοράσουν βάσει προσφορών. Παράλληλα το 63% των προϊόντων πωλούνται λόγω κάποιας προσφοράς», σημείωσε. Τόνισε ακόμη ότι αν και οι καταναλωτές αναζητούν το τι θα αγοράσουν στο διαδίκτυο, η πώληση συνήθως γίνεται στο φυσικό κατάστημα. «Το 40% των αγορών ξεκινά Διαδικτυακά», σημείωσε.

Ο κ. Θάνος Μαύρος, εταίρος της ΕΥ, παρουσίασε τις πέντε προτάσεις της εταιρείας για τους επιχειρηματίες του λιανικού εμπορίου. «Αμφισβητήστε κάθε παραδοχή που ξέρετε», σημείωσε ο κ. Μαύρος τονίζοντας ότι τα νέα κανάλι που δημιουργούνται λόγω της τεχνολογίας αμφισβητούν τα παραδοσιακά μοντέλα».

Ο κ. Βασίλης Σταύρου, Brand President της ΑΒ Βασιλόπουλος, μίλησε για το κατάστημα του μέλλοντος που θα πρέπει να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον πελάτη και ταυτόχρονα θα είναι ένα σημείο συνάντησης. Ακόμη, τόνισε ότι πλέον με τη χρήση των big data και του Internet of Things αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία η προσωποιημένη επικοινωνία.

Ο κ. Κωνσταντίνος Γεράρδος μίλησε για τους καταναλωτές που αναζητούν διαδικτυακά και ψωνίζουν στα φυσικά καταστήματα, οι οποίοι αυξάνονται συνεχώς. Ακόμη, μίλησε για την ταχύτητα με την οποία παραδίνονται τα προϊόντα στον παραλήπτη αναφέροντας το παράδειγμα της Amazon που μια παραγγελία παραδίδεται και μέσα σε 2 ώρες. «Όταν μπορώ να αγοράζω ένα iPhone όπως αγοράζω μια πίτσα, το λιανεμπόριο αλλάζει», τόνισε.

Για τις προκλήσεις της λιανικής τραπεζικής στο νέο περιβάλλον, μίλησε ο κ. Στέφανος Μυτιληναίος, γενικός διευθυντής digital business της Τράπεζας Πειραιώς. «Το μέλλον της λιανικής τραπεζικής είναι λαμπρό», τόνισε σημειώνοντας ότι αυτό που θα αλλάξει σημαντικά είναι ο τρόπος με τον οποίον λειτουργούν τα τραπεζικά υποκαταστήματα.

«Η παραδοσιακή διαφήμιση έχει πεθάνει», σημείωσε από μεριάς του ο κ. Τάσος Σπανίδης, διευθύνων σύμβουλος της Generation Y. Αυτό που μετράει είναι η στοχευμένη διαφήμιση και αυτό δεν αφορά μόνο το περιεχόμενο. «Πλέον έχουμε τη δυνατότητα να διαφημίζουμε στη σωστή στιγμή και στην κατάλληλη συσκευή», τόνισε.

Για την μεταμόρφωση της Παπαστράτος ΑΕ μίλησε ο Νίκος Φλίγκος, Γενικός Διευθυντής Πωλήσεων της εταιρείας. «Κατά τη διάρκεια της κρίσης η εταιρεία έφθασε κοντά στο 0% λόγω της υπερφορολόγησης του καπνού που αύξησε και την λαθρεμπορία. Όμως ήρθε μια καινοτομία που άλλαξε τα πάντα», τόνισε ο κ. Φλιγκος προσθέτοντας ότι ενώ αρχικά μόλις τρια άτομα ασχολούνταν με τα θερμαινόμενα προϊόντα καπνού «πλέον όλη η εταιρεία ασχολείται με αυτό».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider