Έχασε τη νομική μάχη του εμπορικού σήματος των 3 ριγών ο γερμανικός κολοσσός αθλητικών ειδών Adidas, μιας και δεν θεωρήθηκε από το δικαστήριο ιδιαίτερα «χαρακτηριστικό» και διακριτικό ώστε να διασφαλιστεί για την εταιρεία και να χρήζει προστασίας. 

Οι τρεις χαρακτηριστικές παράλληλες γραμμές της Adidas, που βρίσκονται από αθλητικά σακίδια μέχρι παπούτσια, αποτελούν ένα «συνηθισμένο εικονίδιο σήματος», σύμφωνα με το Γενικό Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Το δεύτερο ανώτατο δικαστήριο της ΕΕ υποστήριξε μια απόφαση του 2016 από τον ρυθμιστή πνευματικής ιδιοκτησίας του μπλοκ, με την οποία ακυρώνεται η καταχώρηση του σχεδίου τριών λωρίδων ως εμπορικό σήμα μετά από πρόκληση από μια βελγική εταιρεία υποδημάτων.

«Το Γενικό Δικαστήριο της ΕΕ επιβεβαιώνει την ακυρότητα του εμπορικού σήματος της Adidas στην ΕΕ που αποτελείται από τρεις παράλληλες ρίγες που εφαρμόζονται σε οποιαδήποτε κατεύθυνση», ανέφερε το δικαστήριο σε δήλωση.

Η απόφαση αυτή είναι η τελευταία πράξη (μέχρι την επόμενη;) σε μια μακρά νομική μάχη μεταξύ της Adidas και της βελγικής εταιρείας υποδημάτων, η οποία το 2009 κέρδισε τη μάχη για να χρησιμοποιεί σαν εμπορικό σήμα τις δύο παράλληλες ρίγες.

Η Adidas προσέφυγε κατά της συγκεκριμένης κίνησης, υποστηρίζοντας ότι το brand της εταιρείας προσομοιάζει το δικό της εμπορικό σήμα.