Η Nike βρήκε «χρυσωρυχείο» στα γυναικεία αθλητικά παπούτσια

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Nike βρήκε «χρυσωρυχείο» στα γυναικεία αθλητικά παπούτσια

Οι γυναίκες που αγαπούν τα αθλητικά παπούτσια το έχουν πάθει πολλές φορές: εντοπίζουν το ιδανικό ζευγάρι και στη συνέχεια διαπιστώνουν ότι βγαίνει μόνο σε ανδρικά νούμερα. Τα γυναικεία τμήματα στα καταστήματα αθλητικού εξοπλισμού είναι πολύ «κοριτσίστικα», γεμάτα ροζ χρώμα και αστραφτερές λεπτομέρειες. Δεν θέλουν όλες οι γυναίκες «ζαχαρένια» αθλητικά παπούτσια.

Η Nike φαίνεται πως το κατάλαβε, ξεκινώντας το νέο, επικεντρωμένο στις γυναίκες κόνσεπτ Nike Unlaced. Θα αρχίζει ως ξεχωριστή ενότητα στην ιστοσελίδα της από τις 27 Μαρτίου και θα περάσει στα φυσικά καταστήματα από το καλοκαίρι.

«Θα δώσουμε στις γυναίκες πρόσβαση σε προϊόντα όπως ποτέ πριν. Αφαιρούμε τα εμπόδια με unisex νούμερα σε όλα σχεδόν τα μοντέλα», δηλώνει η Έιμι Μοντάν (φωτρογραφία) , αντιπρόεδρος και γενική διευθύντρια του Nike Women. Το Unlaced θα δίνει πρόσβαση και σε προσωπικούς στυλίστες, ενώ η Nike έχει ήδη αναθέσει σε ειδικούς της μόδας και influencers να επιμεληθούν τα νέα της γυναικεία παπούτσια.

Αν και στο τέλος του τελευταίου οικονομικού έτους οι πωλήσεις των γυναικείων αθλητικών παπουτσιών και εξοπλισμού ήταν χαμηλότερες από εκείνες των ανδρικών, 6,6 δισ. δολάρια σε σχέση με 16 δισ., αυξάνονται με ταχύτερο ρυθμό απ' ό,τι οι ανδρικές εδώ και αρκετά χρόνια, τάση που αναμένεται να συνεχιστεί. Το κόνσεπτ Unlaced δοκιμάστηκε αρχικά σε καταστήματα Nike στο Λονδίνο, όπου σημειώθηκε διψήφια αύξηση των πωλήσεων σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Η άνοδος της τάσης του athleisure, της επιλογής μοδάτου σπορ εξοπλισμού για ήπια καθημερινή χρήση, και μια έκρηξη επισκεψιμότητας στα γυμναστήρια, έχουν τροφοδοτήσει αυτή την ανάπτυξη. «Ένα από τα πράγματα που έχουμε διαπιστώσει τα τελευταία χρόνια είναι ότι οι γυναίκες πραγματικά έχουν πάρει τα ηνία στο lifestyle των σπορ και του fitness. Παρατηρούμε μεγάλη αλλαγή στο τρόπο ζωής τους και στο πως τροφοδοτούν τη βιομηχανία, και αυτό μας έχει σπρώξει σε νέες κατευθύνσεις», επισημαίνει η Μοντάν.

Όσο για τα μοντέλα που έχουν τη μεγαλύτερη ζήτηση; Το Cortez ήταν το πρώτο παπούτσι της Nike για γυναίκες, κυκλοφόρησε το 1972 και πρόσφατα ανανεώθηκε. Το Monarch είναι από τα πιο ευπώλητα της Nike. Δεν θεωρείται ιδιαίτερα μοδάτο, χαρακτηρίζεται περισσότερο «παπούτσι μπαμπάδων», όμως φαίνεται πως αρέσει στις γυναίκες και θα είναι από τα πρώτα μοντέλα που θα γίνουν διαθέσιμα στην online έκδοση του Nike Unlaced.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider