Αντιμέτωπος με ένα περίεργο περιστατικό ήρθε ο CEO της Amazon, Τζεφ Μπέζος, κατά τη διάρκεια της συνάντησης των μετόχων.

Συγκεκριμένα, ένας πελάτης της Amazon φαίνεται πως δεν κατάφερε να πραγματοποιήσει «επιστροφή προϊόντος» με κάποιον από τους ενδεδειγμένους τρόπους, σε κάποιο κατάστημα, μέσω του site ή μέσω της εφαρμογής.

Αντ' αυτού επέλεξε να ζητήσει από τον Τζεφ Μπέζος να τον βοηθήσει με την επιστροφή, κατά τη διάρκεια της συνάντησης των μετόχων της εταιρείας την Τετάρτη.

Σύμφωνα με τον ρεπόρτερ του GeekWire, όπως αναφέρει το Businesss Insider, ο πελάτης είπε στον Μπέζος ότι είχε επιχειρήσει ήδη να κάνει την επιστροφή τέσσερις φορές, χωρίς επιτυχία... οπότε αποφάσισε να ρωτήσει το «μεγάλο αφεντικό» όπως χαρακτηριστικά τον αποκάλεσε.

Στο περίεργο αυτό περιστατικό, ο Τζεφ Μπέζος απάντησε:

«Λυπάμαι που χρειάστηκε να καταφύγεις σε αυτό τον ασυνήθιστο τρόπο για να καταφέρεις κάτι που θα έπρεπε να είναι πάρα πολύ απλό» και ρώτησε χιουμοριστικά «Έχει και κανείς άλλος να επιστρέψει κάποιο προϊόν»;