Ο Διευθύνων Σύμβουλος της L Brands, της εταιρεία πίσω από τη Victoria's Secret και Pink, Leslie Wexner, θεωρείται ένας από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες και αυτή του την φήμη δεν τη χρωστά στα ... πολυτελή εσώρουχα. 

Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση του Bloomberg, ο Wexner αγόρασε το πρώτο του οικόπεδο στο Νέο Όλμπανι, στο Οχάιο, στα τέλη της δεκαετίας του 1980, για να χτίσει το δικό του αρχοντικό εκεί. Το 1987, το οικόπεδο των 90 στρεμμάτων εκτιμήθηκε σε μόλις 200.000 δολάρια.

Σήμερα, η γη και το σπίτι μαζί αξίζoυν περισσότερα από 45,6 εκατομμύρια δολάρια, και εξακολουθεί να ζει εκεί.

Ο Wexner αγόρασε τελικά 10.000 στρέμματα γης στην πόλη μέσω της εταιρείας ανάπτυξης την οποία κατέχει με τον φίλο του John Kessler υπό την επωνυμία The New Albany Co. Αυτό το οικόπεδο ήταν ίσο με ολόκληρη την πόλη και τα μέρη της γύρω περιοχής. Στη συνέχεια, κάλεσε μια ομάδα κορυφαίων αρχιτεκτόνων και τοπικών καλλιτεχνών της χώρας και ένα σαββατιάτικο πρωινό σχεδίασαν την πόλη, σύμφωνα με το Bloomberg.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του The New Albany Co., η εταιρεία έχει αναπτύξει το κέντρο της πόλης και έχει εντάξει υποδομές όπως κέντρο τέχνης, πάρκα, επιχειρηματικό πάρκο, country club και μεγάλες ζώνες με κατοικίες.

«Η New Albany Company έχει δώσει ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής των κατοίκων της και προστατεύουν τη μακροπρόθεσμη επένδυσή της», αναφέρει η εταιρεία. 

Η εταιρεία New Albany εξακολουθεί να κατέχει περίπου το 20% της πόλης και σύμφωνα με έναν εκπρόσωπό της ο Wexner περνά τα σαββατιάτικα πρωινά του ασχολούμενος με την ορθή ανάπτυξη του έργου. Τα σπίτια στην περιοχή πωλούνται  αυτήν την περίοδο 4,5 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Wexner θεωρείται ένας από τους πιο επιτυχημένους επιχειρηματίες στις ΗΠΑ. Η περιουσία του αξίζει περισσότερα από 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια.

Όμως, αντιθέτως,  η Victoria's Secret, η αμερικανική εταιρεία εσωρούχων πολυτελείας, η οποία ανήκει στον ίδιο όμιλο δείχνει σημάδια κόπωσης και έχει κατηγορηθεί ότι δεν έχει κάνει αρκετά πράγματα προκειμένου να ανανεώσει την εταιρική της εικόνα και να εκσυγχρονιστεί.