Η Asos.com δεν άντεξε την ιδιομορφία της κινεζικής αγοράς

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Η Asos.com δεν άντεξε την ιδιομορφία της κινεζικής αγοράς

Η Asos αποχωρεί από την κινεζική αγορά καθώς απέτυχε να πάρει μερίδιο της αγοράς από την Alibaba. H βρετανική εταιρεία ηλεκτρονικής πώλησης ενδυμάτων και ειδών μόδας σχεδιάζει να κλείσει το κέντρο διανομής στην Κίνα και συγκεκριμένα το γραφείο στη Σαγκάη και το τοπικό site ύστερα από την αποτυχία να καταγράψει κέρδη από την αρχή της λειτουργίας της, το 2013. Η αποχώρηση της εταιρείας θα στοιχίσει τουλάχιστον 14 εκατ. δολάρια.

«Απλώς δεν είχαμε την ανάπτυξη που περιμέναμε», αναφέρει σε συνέντευξη ο διευθύνων σύμβουλος, Nick Beighton. Η κινεζική αγορά είναι διαφορετική από όλες τις άλλες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε. Η προσέλκυση του συγκεκριμένου κοινού αποδείχθηκε πολύ δύσκολη για εμάς».

Η Asos δεν είναι η μόνη εμπορική επιχείρηση που τα «βρήκε σκούρα» κατά την προσπάθειά της να διεισδύσει στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία στον κόσμο, όπου όσον αφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο, κυριαρχεί η Alibaba με μερίδιο 75% ενώ ακολουθούν δύο άλλα καταστήματα μόδας, το Meilishuo.com και το Mogujie.com. Ο κλάδος του e-commerce στην Κίνα αναμένεται να αναπτυχθεί κατά 20% στα 557 δισ. δολάρια μέσα στην επόμενη χρονιά σύμφωνα με τους συμβούλους ηλεκτρονικών επιχειρήσεων της εταιρείας IResearch που εδρεύει στη Σαγκάη.

Η κίνηση αυτή της Asos, αντικατοπτρίζει μια «καλύτερη τοποθέτηση κεφαλαίων σε ένα πεδίο με καλύτερες ευκαιρίες», αναφέρει ο Simon Bowler, αναλυτής στην Exane BNP Paribas. «Και θα έπρεπε να αναγνωρίσουμε ως θετική την πολύ άμεση αντίδραση της διοίκησης της Asos και την στροφή που έκανε», συμπλήρωσε.

Κατά το τελευταίο οικονομικό έτος, η εταιρεία σημείωσε ζημιές 5,2 εκατ. λίρες εξαιτίας της δραστηριοποίησής της στην κινεζική αγορά. Πλέον η εταιρεία εστιάζει σε επενδύσεις σε βασικές παραδοσιακές αγορές όπως είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ευρώπη και οι ΗΠΑ.

Η Asos.com ιδρύθηκε το 2000 και θεωρετίαι ο μεγαλύτερος ανεξάρτητος online retailer μόδας του Ηνωμένου Βασιλείου.

Στοχεύει κυρίως στις ηλίκες 18-34 και διαθέτει περισσότερα από 35.000 προϊόντα από 900 περ΄που εταιρείες ρούχων και αξεσουάρ για τη γυναίκα και τον άνδρα.

Κάθε μήνα προσελκύει πάνω από 6,9 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες και έχει ήδη πάνω από 2,9 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Τα προϊόντα αποστέλλονται σε όλες τις χώρες δωρεάν.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider