Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυτές είναι οι 5 κατηγορίες καταναλωτών που αναδύθηκαν εν μέσω πανδημίας
Στη μελέτη της Ira Media επισημαίνεται ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Νέες συνήθειες και συμπεριφορές στις αγορές τους απέκτησαν οι καταναλωτές την περίοδο της πανδημίας.

Στο πλαίσιο αυτό, μελέτη της Ira Media με τίτλο “The New Normal –Short & Long Term Effects” αναδεικνύει τις βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που φέρνει η πανδημία του κορονοϊού σε μια σειρά από τομείς.

Αναλύοντας μια σειρά από στοιχεία, έρευνες και δημοσιεύματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, η μελέτη της Ira Media καταλήγει σε συμπεράσματα που αφορούν την οικονομία, τους καταναλωτές και τον τρόπο ζωής όπως έχει διαμορφωθεί τους τελευταίους μήνες.

Μεταξύ άλλων, η μελέτη επισημαίνει ότι εν μέσω πανδημίας αναδύθηκαν 5 νέες κατηγορίες καταναλωτών.

Το 30% ανήκει στην κατηγορία Affordability First. Πρόκειται για την πιο απαισιόδοξη κατηγορία που δίνει μεγάλη έμφαση στις τιμές και προσπαθεί να καταναλώνει μέσα στα οικονομικά της περιθώρια. Φαίνεται να είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας οι οποίοι ζουν μόνοι. Όσον αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά τους, δεν ενδιαφέρονται για το brand αρκεί να προσφέρει αυτό που χρειάζονται οπότε και εύκολα αλλάζουν μάρκες

Στην κατηγορία Ηealth First ανήκει το 26%. Οι επιλογές των καταναλωτών αυτής της κατηγορίας κατευθύνονται από την προστασία της υγεία της δικής τους και της οικογένειάς τους. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της μελέτης πιθανότατα ζουν με τις οικογένειές τους, ενώ προτιμούν brands που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Το 17% ανήκει στην κατηγορία Planet First. Οι καταναλωτές της συγκεκριμένης κατηγρορίας προτιμούν βιώσιμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω. Παράλληλα επιθυμούν να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα έτσι επιλέγουν τοπικά προϊόντα και καταστήματα. Θεωρείται ότι εύκολα αλλάζουν brands ανάλογα με τα πιστεύω τους.

Στην επόμενη κατηγορία Society First, με ποσοστό 16%, ανήκουν οι καταναλωτές που πιστεύουν πως «όλοι πρέπει να ενωθούμε για το γενικότερο καλό». Επιλέγουν συνήθως brands που στοχεύουν στο κοινωνικό καλό, έχουν συγκεκριμένο στόχο και διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια,όπως επισημαίνεται στα αποτελέσματα της μελέτης.

Στην κατηγορία Experience First, με το μικρότερο ποσοστό (11%), ανήκουν οι καταναλωτές που «ζουν για τη στιγμή». Σύμφωνα με τη μελέτη, πρόκειται κυρίως για Millennials και Generation Z. Όσον αφορά στην καταναλωτική τους συμπεριφορά, δοκιμάζουν νέα προϊόντα, υπηρεσίες και μάρκες ιδιαίτερα αυτές που θεωρούν πως απευθύνονται σε εκείνους προσωπικά. Παράλληλα φαίνεται πως δεν ανησυχούν ιδιαίτερα για την υγεία και τις επιπτώσεις της πανδημίας στη χώρα.

Προηγούμενο
Επόμενο

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

Όλες οι ειδήσεις

23:56

Ο Λευκός Οίκος θέλει απαντήσεις από το Ισραήλ για τους ομαδικούς τάφους στη Γάζα

23:46

Ford: Ξεπέρασε τις προβλέψεις για τα κέρδη το πρώτο τρίμηνο

23:43

ΗΠΑ: Αμερικανός αξιωματούχος επιβεβαιώνει την παράδοση πυραύλων ATACMS μεγάλου βεληνεκούς στην Ουκρανία

23:30

Για πρώτη φορά το «Σαρλ ντε Γκολ» υπό νατοϊκή διοίκηση - Μήνυμα της Γαλλίας προς τη Ρωσία

23:29

Meta: Βουτιά 11% της μετοχής λόγω αδύναμου guidance

23:15

Wall Street: Μεικτά πρόσημα με μικρές διακυμάνσεις - Άλμα 12% για την Tesla

23:00

ΠΟΥ: Τουλάχιστον 154 εκατομμύρια ζωές σώθηκαν χάρη στα εμβόλια τα τελευταία 50 χρόνια

22:38

Απώλειες για το πετρέλαιο - Βουτιά 9% για το φυσικό αέριο

22:27

Ισπανία: Ο πρωθυπουργός Πέδρο Σάντσεθ σκέφτεται να παραιτηθεί

22:14

Σταμπουλίδης: Πρωτόγνωρο έργο για τα ελληνικά δεδομένα το πρόγραμμα ΑΙΓΙΣ

22:03

Κικίλιας για ΑΙΓΙΣ: Μέσα σε 9 μήνες προκηρύξαμε διαγωνισμούς 1,5 δισ. ευρώ

21:53

Καβαλάκης για ΑΙΓΙΣ: Πρόγραμμα - σταθμός για την Πολιτική Προστασία στην Ελλάδα

21:42

Βουλή: Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο για την ενίσχυση του κινηματογραφικού, οπτικοακουστικού και δημιουργικού τομέα

21:28

Χρυσός: Μικρές διακυμάνσεις με την προσοχή στραμμένη στα μακρο των ΗΠΑ

21:17

Ψηφίστηκε από την Επιτροπή της Βουλής το ν/σ του ΥΠΕΝ για κλιματική αλλαγή

21:05

Κομισιόν: Ένα βήμα πριν το Ευρωδικαστήριο η Ελλάδα για παραλείψεις στην νομοθεσία περί «παθητικής δωροδοκίας» και «δημόσιου λειτουργού»

20:53

Enterprise Greece: Στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος φινλανδικών επιχειρήσεων η Ελλάδα

20:42

Reds: Ο Κ. Κόλλιας αναλαμβάνει και υπεύθυνος επενδυτικών σχέσεων

20:33

AEGEAN : Πού θα ταξιδέψουν οι Έλληνες το Πάσχα - Οι top προορισμοί εσωτερικού και εξωτερικού

20:28

Τσακλόγλου: Το ΤΕΚΑ μακροπρόθεσμα θα γίνει ο μεγαλύτερος θεσμικός επενδυτής της χώρας

20:15

Γαλλοϊταλικός άξονας υπέρ Ντράγκι στο τιμόνι της Κομισιόν - Το σενάριο που «ξαναζεσταίνεται»

20:10

Ευρωαγορές: «Φρέναρε» το θετικό momentum

20:00

Ποινική δίωξη για κακούργημα στον Φλώρο - Θα κρατηθεί ως την απολογία του

19:52

Άρειος Πάγος: Πραγματικός ηγέτης των Σπαρτιατών ο Κασιδιάρης

19:45

Ευρωκοινοβούλιο: Νέοι κανόνες για την καταπολέμηση του ξεπλύματος χρήματος

19:31

Μητσοτάκης στο «ΑΙΓΙΣ»: Έχουμε κάνει ό,τι καλύτερο για να είμαστε προετοιμασμένοι το καλοκαίρι

19:15

Όλοι έχουμε Πνευμόνια! Πνευμονολόγο; - Εκστρατεία της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας

18:57

CNL Capital: Αύξηση 62% στα έσοδα το 2023 - Στα 588.000 τα καθαρά κέρδη

18:45

Κεραμέως: Η Τεχνική Υποστήριξη της Κομισιόν πολύτιμος αρωγός στα μεταρρυθμιστικά επιτεύγματα της χώρας μας

18:33

Ξυλοδαρμός Γραμμένου: Τι οδήγησε στο πρωτοφανές επεισόδιο με τον Φλώρο

gazzetta
gazzetta reader insider insider