Θεσσαλονίκη:Η ψηφιακή επανάσταση ως παρακαταθήκη για την εκπαίδευση

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Θεσσαλονίκη:Η ψηφιακή επανάσταση ως παρακαταθήκη για την εκπαίδευση
«Έγινε ψηφιακή επανάσταση, είμαστε έτοιμοι ό,τι και να συμβεί με την πανδημία», δηλώνει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.

«Έγινε μία ψηφιακή επανάσταση». Στις τέσσερις αυτές λέξεις συμπυκνώνεται η παρακαταθήκη της περιόδου, κατά την οποία μαθητές και εκπαιδευτικοί από τη μία μέρα στην άλλη κλήθηκαν να περάσουν από τα θρανία, στις ψηφιακές τάξεις. «Σε μικρό χρονικό διάστημα και με συνεχείς επιμορφώσεις δημιουργήσαμε πάνω από 90.000 ψηφιακές τάξεις στην Κεντρική Μακεδονία, στις οποίες συμμετείχαν περισσότεροι από 200.000 μαθητές και 30.000 εκπαιδευτικοί», δήλωσε σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, Αλέξανδρος Κόπτσης, χαρακτηρίζοντας εκπληκτική τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών, η οποία έφτασε στο 98%.

«Μετά από 1-2 βδομάδες εξομαλύνθηκαν τα όποια τεχνικά προβλήματα παρουσιάστηκαν στην αρχή. Είχαμε διαρκή ανατροφοδότηση όλη την περίοδο αναστολής λειτουργίας των σχολείων και υπήρχαν περιπτώσεις, όπου εκπαιδευτικοί έκαναν μαθήματα μέσα από τις πλατφόρμες μέχρι και τρεις φορές την εβδομάδα, από δύο ώρες και βεβαίως γινόταν και ασύγχρονη τηλεκπαίδευση. Υπήρχε στην αρχή ένα μικρό ποσοστό εκπαιδευτικών, οι οποίοι από φόβο μη εξοικείωσης ήταν κάπως επιφυλακτικοί, όμως στη συνέχεια διαπίστωσαν ότι η διαδικασία ήταν πανεύκολη», ανέφερε ο κ.Κόπτσης.

Σχετικά με τη δυνατότητα ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μαθητές που συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε μαθητές που συμμετέχουν εξ αποστάσεως, σε περίπτωση επιδημικής νόσου εξήγησε ότι η πρόβλεψη του υπουργείου δεν αφορά κάμερα στην τάξη, αλλά λειτουργία υπολογιστή στη σχολική αίθουσα με συγκεκριμένους όρους «να είναι εστιασμένος μόνο στον πίνακα ή στον εκπαιδευτικό και μόνο στη διάρκεια της παράδοσης». «Ένας εκπαιδευτικός που είναι άρτια προετοιμασμένος και μπορεί να διαχειριστεί την τάξη του, τους μαθητές του, δεν έχει να φοβηθεί κάτι, εξάλλου η διδασκαλία δεν είναι άβατο, γιατί να μην μπορεί να την παρακολουθήσει κάποιος μαθητής που απουσιάζει αιτιολογημένα; Δεν υπάρχει κάτι μεμπτό, ό,τι είναι καλό για τους μαθητές δεν θα πρέπει να το φοβόμαστε», επισήμανε.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider