H Microsoft ενισχύει το δικό της Twitch

Viber Whatsapp Μοιράσου το
H Microsoft ενισχύει το δικό της Twitch
Στοχεύει σε μεγαλύτερο κοινό για την πλατφόρμα Mixer, που μεταδίδει ζωντανά παρτίδες βιντεοπαιχνιδιών.

Αν είστε gamer κάτω των 25 ετών, το πιο πιθανό είναι ότι όσο χρόνο περνάτε παίζοντας βιντεοπαιχνίδια, άλλο τόσο αφιερώνετε στο να βλέπετε on line άλλους gamers να παίζουν.

Αυτός είναι ο λόγος που η Microsoft ενισχύει το Mixer, την υπηρεσία για video game streaming μέσω Xbox και Windows. Σε μια προσπάθεια να πλησιάσει το προπορευόμενο Twitch, που ανήκει στην Amazon, αναβάθμισε το Mixer με περισσότερες επιλογές για αλληλεπίδραση μεταξύ gamers και θεατών.
«Βλέπουμε τα video games ως ένα τεράστιο μέσο», επισημαίνει στο Bloomberg ο Τσαντ Γκίμπσον, γενικός διευθυντής του Mixer. «Βλέπουμε όλο και περισσότερο χρόνο των gamers να πηγαίνει στην online συνομιλία με φίλους και την παρακολούθηση βίντεο. Ειδικά για εκείνους μεταξύ 18 και 24 ετών, το ποσοστό παρακολούθησης είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το παίξιμο».

Το Mixer ήδη επιτρέπει σε πολλούς παίκτες να κάνουν streaming μαζί. Έχει ένα κανάλι που ονομάζεται HyperZone, το οποίο χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για να εντοπίζει γύρους παιχνιδιών όπως το «Fortnite» όταν βρίσκονται κοντά στο τέλος τους, και να τους μεταδίδει σε χιλιάδες θεατές. Λιγότερο από 18 μήνες μετά την πρεμιέρα του, το Mixer προσελκύει 20 εκατ. χρήστες το μήνα, σύμφωνα με τον Γκίμπσον.

Αυτού του είδους οι πλατφόρμες κερδίζουν κάπου 500 εκατ. το χρόνο από διαφημιστικά έσοδα, με τα 300 εκατ. να πηγαίνουν στο Twich και τα υπόλοιπα να μοιράζονται σε μικρότερες υπηρεσίες, σύμφωνα με τον Μάικλ Πάχτερ, αναλυτή στη Wedbush Securities. «Το Mixer είναι πολύ πίσω, αλλά η αγορά είναι τόσο μικρή ώστε να δίνει την ευκαιρία για κάτι καλύτερο. Ωστόσο το Twich είναι η Amazon, επομένως μιλάμε για ισχυρό αντίπαλο», αναφέρει.

Για να προσελκύσει περισσότερους gamers και περισσότερο κοινό, η Microsoft εφάρμοσε νέους τρόπους για τους θεατές να ενισχύουν οικονομικά τους αγαπημένους τους παίκτες. Πλέον υπάρχουν δύο εικονικά νομίσματα: το «sparks», το οποίο ο θεατής κερδίζει βλέποντας βίντεο και το «embers», για το οποίο πληρώνει αληθινά χρήματα. Με αυτά τα εικονικά νομίσματα αγοράζει αυτοκόλλητα, gifs και διαδραστικά γραφικά, και κάθε φορά που τα χρησιμοποιεί παρακολουθώντας κάποιον gamer, ο τελευταίος κερδίζει χρήματα.

Όπως εξηγεί ο Πάχτερ, «σημασία έχει ποιος φέρνει το περισσότερο κοινό. Οι δημοφιλείς gamers, με το πιστό κοινό, είναι στο Twitch γιατί εκεί υπάρχουν τα λεφτά. Αν η Microsoft αποδείξει ότι μπορεί να πληρώσει, θα μειώσει την απόσταση».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider