Οι κινέζοι φαίνεται πως είναι ερωτευμένοι εδώ και καιρό με την εξωτερική εμφάνισή τους και η εταιρεία που το κατάλαβε αυτό εγκαίρως ανταμείβεται σήμερα με 3 δισ. δολάρια. Ο λόγος για μια εφαρμογή που βοηθά τους χρήστες να τελειοποιήσουν τις selfies τους, ονόματι Meitu..

H Meitu Inc αποτιμήθηκε με αυτό το υπέρογκο ποσό κατά τον τελευταίο γύρο της χρηματοδότησής της σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στην εταιρεία. Ο στόχος μάλιστα να έχει πράγματι επιτευχθεί αναμένεται να κατατάξει την εταιρεία σε μια από τις 10 μεγαλύτερες ιδιωτικές startups της Κίνας διώχνονατς από την δεκάδα ονόματα όπως η Yelp Inc.

Τι κάνει όμως η Meitu’s; Στην ουσία βοηθά τους 270 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες της κάθε μήνα να λεπτύνουν τα πρόσωπά τους να κάνουν πιο μακριά τα πόδια τους και να βελτιώσουν εν γένει την διαδικτυακή εμφάνισή τους – η οποία αποδεικνύεται πιο απαραίτητη από την φυσική – επιβεβαιώνοντας ταυτόχρονα και την εμμονή τους με την τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Ποτέ δεν δημοσιεύω μια φωτογραφία απευθείας χωρίς προηγουμένως να χρησιμοποιήσω την Meitu», αναφέρει ο 26χρονος λογιστής Pan Nana ο οποίος χρησιμοποιεί το app για περισσότερα από έξι χρόνια για να βελτιώσει τα μέρη του σώματός του και να κρύψει τα σημάδια ακμής που έχει. «Είναι η πρώτη εφαρμογή που έχω χρησιμοποιήσει ποτέ για να εξωραϊσω τις selfies μου και έχει τόσες λειτουργίες» συμπληρώνει ο 26χρονος.

Η Meitu, που ιδρύθηκε το 2008, έφτασε την κατάλληλη στιγμή. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σημείωσε έκρηξη, στον απόηχο της οικονομικής έκρηξης, ενώ η εισαγώμενη ψυχαγωγία βοήθησε στο να διαδοθούν νέες ιδέες περί ελκυστικότητας κι ομορφιάς.

Ο ζήλος μάλιστα για την εφαρμογή φέτος έφτασε το απόγειό του, μετα τη γυναικεία φρενίτιδα με τη μέση σε μέγεθος Α4. (Οι selfies με γυναίκες που κάλυπταν την κοιλιά τους με μια κόλλα Α4 για να αποδείξουν πως η μέση τους είναι λεπτότερη από τη συγκεκριμένη διάσταση του χαρτιού έγιναν πρόκληση που ακολούθησαν άπειρες κινέζες σε μια προσπαθούσαν να επιβεβαιώσουν τον όρο συλφίδα. Στο ίδιο πνεύμα, ακολούθησε μια ακόμα πρόκληση κατά την οποία έπρεπε οι φωτογραφιζόμενοι να ακουμπήσουν τον αφαλό τους με το χέρι τους αφού το έχουν περάσει πίσω από την πλάτη τους...

Σε αυτές τις προκλήσεις η εφαρμογή Meitu αποδεικνύεται άκρως βοηθητική, αφού επιτρέπει στους χρήστες να προσαρμόσουν τις φωτογραφίες τους σχεδόν με κάθε πιθανό τρόπο με ένα απλό άγγιγμα, από το να ανοίξουν το χρώμα της επιδερμίδας τους (το ανοιχτό χρώμα στην Κίνα θεωρείται χαρακτηριστικό άκρως ελκυστικό) μέχρι να ρυθμίσουν το ύψος τους αλλά και να προσθέσουν επιπλεόν make -up.

Η startup, που υποστηρίζεται από την IDG & Qiming Venture Partners, αυξήθηκε περίπου 200 εκατ. δολάρια στον τελευταίο γύρο της χρηματοδότησης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές οι οποίες ζήτησαν να μην κατονομαστούν.

Επίσης προσέθεσαν ότι η εφαρμογή σχεδιάζει παγκόσμιο λανσάρισμα της δημόσιας προσφοράς το συντομότερο δυνατό μέσα στο τρέχον έτος, με το Χονγκ Κονγκ να αποτελεί τον πιο πιθανό πρώτο προορισμό.

Η εταιρεία βέβαια αρνήθηκε να σχολιάσει το θέμα.

Meitu συμμετέχει σε μια ομάδα νέων εταιρειών, οι οποίες καλύπτουν την νέα μανία της χώρας. Στην ίδια ομάδα ανήκει και η SoYoung Τεχνολογίας Co του πεκίνο, μέσω της εφαρμογής της μπορεί να βρει κανείς τον πλησιέστερο πλαστικό χειρουργό, η οποία αύξησε κατά 50 εκατ. δολάρια τον τελευταίο γύρο της χρηματοδότησής της σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας τον Μάρτιο.

Η Meitu η οποία ολοκλήρωσε τον τρίτο γύρο των επενδύσεων το 2014, κερδίζοντας το συνολικό ποσό των 360 εκατ. δολαρίων με την αξία της να εκτιμάται στα 2 δισ. δολάρια  από χρηματοδότες όπως η Innovation Works, εταιρεία που ιδρύθηκε από τον Kai-Fu Lee, τον πρώην επικεφαλής της Google Inc στην Κίνα.

Την εφαρμογή έχουν ήδη εγκαταστήσει ερισσότεροι από 900 εκατ. συσκευές και βρίσκεται στην κορυφή του App Store ως η καλύτερη εφαρμογή επεξεργασίας βίντεο και φωτογραφιών για το τρέχον έτος σύμφωνα με τα στοιχεία της App Annie.

H Meitu χρησιμοποίησε τον τελευταίο γύρο της χρηματοδότησής της για να επεκταθεί σε Νοτιοανατολική Ασία και Ινδία σε συνεργασία με την Foxconn Technology Group, ενώ στοχεύει να εγακτασταθεί σε 5 εκατ. συσκευές μέσα στο 2016, σύμφωνα με τον πρόεδρο της εταιρείας Mike Cai.