Γιώργος Φρίγκας

Ο Γιώργος Φρίγκας είναι ιδρυτής της εταιρείας Social Media Services. Σπούδασε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και το 2003 ολοκλήρωσε τη διδακτορική διατριβή του με τίτλο «Οι μεταβολές της διαφήμισης και του marketing στο δικτυακό κόσμο. Η ελληνική περίπτωση». Έχει δημοσιεύσει τα βιβλία «Διαφήμιση και Marketing στο Διαδίκτυο» (εκδ. Κριτική) και «Διαφήμιση: Μια σύγχρονη προσέγγιση» (εκδ. Κλειδάριθμος), ενώ κείμενά του με θέμα το Μάρκετινγκ, την Κοινωνική Δικτύωση, τη Word of Mouth επικοινωνία, τη Διαφήμιση και τις Δημόσιες Σχέσεις έχουν δημοσιευτεί σε βιβλία στο εξωτερικό, καθώς και σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά. Έχει διδάξει Διαφήμιση και Μάρκετινγκ στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και το ΤΕΙ Αθηνών και έχει εργαστεί στο χώρο της Διαφήμισης και των ΜΜΕ. Έχει διατελέσει αρχισυντάκτης του περιοδικού «e.Market» (εκδόσεις Compupress), συντάκτης στην εφημερίδα «Τα ΝΕΑ» του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη