Ο Τουρισμός θέλει επενδύσεις

Μαριέττα Παπαβασιλείου-Βακιάνη
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Ο Τουρισμός θέλει επενδύσεις

Τα μηνύματα που έχουμε μέχρι στιγμής για το 2018, δείχνουν ότι θα είναι μια σεζόν – ρεκόρ σχεδόν από όλες τις αγορές. Προς το παρόν φαίνεται ότι υπερισχύουν η Γερμανία και η Αγγλία, που είναι οι παραδοσιακές μας αγορές. Στόχος μας σαν Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, είναι να μπορέσουμε να διατηρήσουμε αυτό το θετικό κλίμα που υπάρχει και για τα επόμενα χρόνια, έτσι ώστε να μπορέσει η περιοχή μας και όλο το Νότιο Αιγαίο να αυξήσει τις τιμές του και να φέρνει καλύτερο κόσμο.

Όλοι μας, πρέπει να σκεφτόμαστε το τι αποφέρει και ποιο είναι το οικονομικό αποτέλεσμα αυτού που λέμε «τουριστικό προϊόν» σε κάθε νησί της Περιφέρειάς μας, και για κάθε επιχειρηματία, φορέα, αλλά και καθένα που έχει σχέση με τον Τουρισμό. Η φορολογία, ο ΦΠΑ, η κατάργηση των μειωμένων συντελεστών στα νησιά και τώρα η επιβολή του τέλους διανυκτέρευσης, όλα αυτά συγκεντρωτικά συρρικνώνουν τα κέρδη που σημαίνει ότι δυσχεραίνουν την λειτουργία και την ανταγωνιστικότητα των τουριστικών επιχειρήσεων.

Ο Τουρισμός θέλει συνέχεια επενδύσεις, για να είμαστε ανταγωνιστικοί. Εάν δεν μπορέσουμε να πάρουμε τα «πάνω» μας, να έχουμε περισσότερα κέρδη ως τουριστικός προορισμός θα μείνουμε πίσω.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου με το τριετές πλάνο για τον Τουρισμό, το οποίο ξεκίνησε να υλοποιείται το 2016 και συνεχίζει και φέτος έχει ως στόχο τον σχεδιασμό του επόμενου βήματος και για το 2019. Είμαστε ικανοποιημένοι διότι βασικά ξεκινήσαμε από το μηδέν. Τα αποτελέσματα νομίζω πως φαίνονται. Εκεί που η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου πήγαινε μόνο σε διεθνείς τουριστικές εκθέσεις του ΕΟΤ, εμείς πηγαίνουμε πια σε πολύ περισσότερες και με καινούργια νοοτροπία. Δεν είναι καθόλου εύκολο να στήσεις περίπτερα και να έχεις παρουσία σε τέτοιες εκθέσεις. Και φυσικά δεν λες «θέλω 300 τ.μ.» και τα έχεις αύριο το πρωί! Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης νομίζω ότι βρισκόμαστε επίσης σε πολύ καλό επίπεδο, ενώ το ίδιο θα έλεγα και για τα press trips (δημοσιογραφικά ταξίδια) αφού έχουμε φέρει πολλούς δημοσιογράφους που προβάλλουν την Περιφέρειά μας σε πολλές χώρες. Βέβαια, είναι πολλά τα νησιά και αν ήμασταν μια ενιαία περιοχή θα ήταν όλα διαφορετικά. Στο πλάνο μας, είχαμε επικεντρωθεί στο «Aegean Islands Like No Other» που ήταν το σλόγκαν της καμπάνιας μας, ενώ στο επόμενο βήμα μας θα επικεντρωθούμε σε κάθε νησί ξεχωριστά. Γνωρίζοντας τις ιδιαιτερότητες ανά νησί θα μπορέσουμε να το προβάλλουμε κάτω από την «ομπρέλα» της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου αλλά και ξεχωριστά σαν Brand Name το καθένα.

Η επόμενη φάση του στρατηγικού μας σχεδιασμού περιλαμβάνει και το ΕΣΠΑ. Είναι ύψους 1,5εκ. ευρώ με διάρκεια 18 μήνες κι εκεί περιλαμβάνεται προβολή σε μεγάλα ΜΜΕ, με υλικό από παραγωγές βίντεο ενώ επενδύουμε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και όπως προανέφερα θα προχωρήσουμε στοχευμένα ανά νησί και θεματικά (πέρα από ήλιο και θάλασσα) ώστε να αναδείξουμε το τουριστικό μας προϊόν.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider