Το αρνητικό Word of Mouth αποτελεί πάρα πολύ ισχυρό παράγοντα στη διαμόρφωση των απόψεων και των καταναλωτικών αποφάσεων των χρηστών του Διαδικτύου. Σε μεγάλο βαθμό, όσοι σερφάρουν τείνουν πιο εύκολα να εμπιστευθούν αρνητικές αξιολογήσεις για πρόσωπα, προϊόντα και υπηρεσίες, ενώ αντίθετα παραμένουν διστακτικοί σε θετικές γνώμες.
 
Παρότι το θέμα έχει εξεταστεί διεξοδικά από την επιστημονική κοινότητα σε σχέση με τα reviews για προϊόντα, ταξίδια κοκ, δεν υπάρχει εκτεταμένη έρευνα σχετικά με το αρνητικό word of mouth στα κοινωνικά δίκτυα. 
 
Πολλοί ερευνητές έχουν παρουσιάσει στοιχεία που δείχνουν ότι το αρνητικό word of mouth έχει πολύ μεγαλύτερη δύναμη από το θετικό. Πιο συγκεκριμένα, το αρνητικό word of mouth μπορεί να προκαλέσει:
- Μεγάλη ζημιά στη φήμη ενός προσώπου ή μιας επιχείρησης
- Μειωμένη κίνηση προς την ιστοσελίδα ή τη σελίδα κοινωνικής δικτύωσης
- Απώλεια φίλων και επαφών
 
To αρνητικό word of mouth και το dislike button
Το τελευταίο διάστημα, η επίδραση του αρνητικού word of mouth στα κοινωνικά δίκτυα αποκτά ενδιαφέρον, καθώς το Facebook σταδιακά, κάτω από την πίεση των χρηστών του που ζητούν τρόπους για να εκφράσουν και άλλα συναισθήματα εκτός της ευαρέσκιας (που προσφέρει ένα like), πρόκειται να εισάγει τρόπους που θα επιτρέψουν την έκφραση δυσαρέσκειας. Μάλιστα, πολλοί μίλησαν ακόμα και για την εισαγωγή ενός Dislike button δίπλα στο αντίστοιχο Like. Ωστόσο, στην πραγματικότητα δεν πρόκειται σύντομα να δούμε την εισαγωγή ενός dislike button, όπως πολλοί περιμένουν.
Αντίθετα, το Facebook θα παρέχει τη δυνατότητα χρήσης διαφόρων emojis, τα οποία εκφράζουν σειρά συναισθημάτων (Love, Haha, Yay, Wow, Sad και Angry). 
 
Αυτά τα emojis ονομάζονται Reactions και θα βρίσκονται κοντά στο Like button. Αναμένεται να ξεκινήσουν από την Ισπανία και την Ιρλανδία και στη χώρα μας έχουμε πάρει μια πρόγευση με την επιλογή για εισαγωγή emojis στις προσωπικές μας δημοσιεύσεις.
Με τον τρόπο αυτό, η Facebook επιδιώκει και να ικανοποιήσει την απαίτηση των χρηστών της, αλλά και να μην "μπλέξει" με τις επιπτώσεις της εισαγωγής ενός Dislike button. Πέρα από τις πρακτικές δυσκολίες που θα προκύψουν με ένα τέτοιο κουμπί σχετικά με τον αλγόριθμο ανάλυσης της Facebook (πως θα αξιολογείται ένα dislike, τι βάρος θα έχει σε σχέση με ένα like κοκ), η Facebook ανησυχεί και για την εξάπλωση φαινομένων bullying ή οργανωμένων επιθέσεων μεταξύ των χρηστών.
Όπως έχουμε γράψει αναλυτικά και στο παρελθόν , ένα like αυξάνει την επίδραση και τις εμφανίσεις ενός post που κάνει ένα πρόσωπο ή μια σελίδα. Στο σημείο αυτό, είναι ασαφές τι θα μπορούσε να σημαίνει το Dislike, αλλά είναι βέβαιο ότι η Facebook το έχει δοκιμάσει και δεν έχει μείνει ικανοποιημένη από τα αποτελέσματα. Το λιγότερο που θα μπορούσαμε να περιμένουμε είναι μια μείωση των ποσταρισμάτων και των σχολίων από την πλευρά των χρηστών, υπό το φόβο της κατακραυγής.
Πρέπει να σημειώσουμε ότι ήδη οι επιχειρήσεις που αξιοποιούν το Internet διαφημιστικά έχουν εκφράσει ανησυχίες σχετικά με την πιθανότητα προσθήκης ενός Dislike button για ευνόητους λόγους.