Τα απογοητευτικά  συμπεράσματα που δημοσιοποίησε η ΕΛΣΤΑΤ και τα οποία αφορούν την Έρευνα Οικογενειακών Προϋπολογισμών (ΕΟΠ) για το έτος 2017 και ειδικότερα τις δαπάνες υγείας των ελληνικών νοικοκυριών, έρχονται να αποκαλύψουν με τον πιο εκκωφαντικό τρόπο τα επικοινωνιακά ψεύδη και την ανυπαρξία της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ και του Υπουργείου Υγείας, που εις μάτην προσπαθούν πλέον να πείσουν τους Έλληνες πολίτες ότι η δήθεν μεταρρύθμιση στον χώρο της Υγείας αποδίδει καρπούς (βλέπε τους πανηγυρισμούς για τις ελάχιστες και μίζερες ΤΟΜΥ με το… αόρατο ιατρικό προσωπικό, την κάθοδο των ελληνικών νοσοκομείων στον «τρίτο κόσμο», τις αναμονές για μία κλίνη ΜΕΘ και τόσα άλλα).

Η πραγματικότητα έρχεται για άλλη μία φορά να τους διαψεύσει:                                                                      

Οι Έλληνες πολίτες, έχοντας  ανύπαρκτη πρόσβαση σε δημόσιες δωρεάν  υπηρεσίες υγείας, καταφεύγουν στον ιδιωτικό τομέα και βάζουν βαθιά το χέρι στην τσέπη για να λάβουν την φροντίδα υγείας που χρειάζονται και δικαιούνται.

Τα στοιχεία που παρατίθενται είναι συντριπτικά για την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ καταδεικνύοντας ότι καταναλώνεται το 7,3% των δαπανών ενός ελληνικού νοικοκυριού για υπηρεσίες υγείας, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό για το 2012 ήταν 6,4%

Να υπενθυμίσουμε δε ότι οι  Έλληνες πολίτες ξόδεψαν  από την τσέπη τους 875 εκ ευρώ για φάρμακα το 2017, ενώ το αντίστοιχο ποσό το 2012 ήταν 607 εκ ευρώ, ήτοι 268 εκ ευρώ λιγότερα! (ΙΟΒΕ 2017, στοιχεία ΕΟΠΥΥ 2012-2017, Εκθέσεων Προϋπολογισμών 2014-2016)

Όπως η ίδια η ΕΛΣΤΑΤ επισημαίνει ότι  η Ελλάδα με ποσοστό 7,3% και ακολούθως η Βουλγαρία (7,1%) καταγράφουν τη μεγαλύτερη ιδιωτική δαπάνη για την Υγεία μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών. Ενδεικτικά, στο Ηνωμένο Βασίλειο το ποσοστό της ιδιωτικής δαπάνης για την Υγεία είναι στο Ηνωμένο Βασίλειο 1%, στην Ισπανία 3,4%, στην Σερβία 4,4% και στην Ιταλία 4,8%.

Τα συμπεράσματα καθίστανται τραγικά  όταν η ΕΛΣΤΑΤ επικεντρώνει την έρευνα στον φτωχό πληθυσμό  της πατρίδας μας (ο πληθυσμός που ζει στο κατώφλι της φτώχειας ή κάτω από αυτό), ο οποίος απαρτίζεται από τις ευπαθέστερες ομάδες συμπολιτών μας (ηλικιωμένοι, συνταξιούχοι, ανασφάλιστοι) και δαπανά το 9,3% του γλίσχρου εισοδήματος του για υγειονομικές υπηρεσίες την στιγμή κατά την οποία οι μη φτωχοί δαπανούν το 7,8%!                                     

Στα νοικοκυριά δε που αποτελούνται από ένα μόνο άτομο ηλικίας άνω των 65 ετών, οι ιδιωτικές δαπάνες για την Υγεία εκτοξεύονται στο 13,4% της μέσης μηνιαίας δαπάνης! 

Η προσπάθεια της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ να συγκεντρώσει τερατώδη πλεονάσματα για να τα μετατρέψει σε επιδόματα ελεημοσύνης για καθαρά ψηφοθηρικούς και δημαγωγικούς λόγους εκμαυλισμού της κοινής γνώμης, στερεί (εκτός των άλλων) από τους πολίτες της χώρας μας ακόμα και τα στοιχειώδη τα οποία είναι απαραίτητα για την προάσπιση της υγείας τους.

Η επικίνδυνη αυτή τακτική αγγίζει τα όρια της κοινωνικής αναλγησίας και ανοίγει τους ασκούς του Αιόλου που απειλούν την Δημόσια Υγεία βάσει των στοιχείων  που πλέον επισημαίνονται με έκδηλη ανησυχία από τους ειδικούς επιστήμονες και μετατρέπονται σε βραδυφλεγή υγειονομική και κοινωνική βόμβα στα θεμέλια της ελληνικής κοινωνίας και της ελληνικής οικογένειας [ΕΛΣΤΑΤ «Η Ελλάδα με αριθμούς» - Δημογραφικοί δείκτες 2012 – 2016,– The Lancet Public Health, 25 Ιουλίου 2018]:                    

1. Συρρίκνωση του προσδόκιμου επιβίωσης του πληθυσμού (Μ.Ο. επιβίωσης τα 81,5 έτη το 2014, πτωτικός από το 2015 (81,1 έτη), για πρώτη φορά μετά το 1960. Ακαθάριστος Δείκτης Θνησιμότητας:  10,5 το 2012 – 11,0 το 2016.) 

2. Γήρανση του πληθυσμού (Δείκτης Γήρανσης: 135,4 το 2012 – 148,3 το 2016)

3. Αύξηση του αριθμού των πασχόντων από χρόνιες νόσους ελλείψει πρόληψης και προσυμπτωματικού ελέγχου.                                                                                                                                   
4. Αύξηση της βρεφικής θνησιμότητας (Δείκτης βρεφικής θνησιμότητας: 2,9 το 2012, σταθερός την περίοδο 2013-2014, μεγάλη άνοδος το 2016 σε 4,2! ) [Eurostat, Πίνακας Infant Mortality]

5. Αύξηση της περιγεννητικής θνησιμότητας (με αύξηση των τεθνεώτων ή θνησιγενών νεογνών κατά 8,6% το έτος 2016 σε σύγκριση με το 2015) αλλά και της μητρικής θνησιμότητας: 3.8% το 2011 – 5,4% το 2016.

6. Ανησυχητική στασιμότητα της αποτρεπτής θνησιμότητας, ιδίως στους άνδρες.

7. Σημαντικότατη επιβάρυνση της Δημόσιας Υγείας με επανεμφάνιση μεταδοτικών νοσημάτων που οι προηγούμενες ηγεσίες του ΥΥ είχαν καταφέρει να ελέγξουν πλήρως:                      

α) Η χώρα μας ήταν απαλλαγμένη από τον ιό του Δυτικού Νείλου με 15 περιστατικά για το 2014 και κανένα για τα επόμενα δυο χρόνια που «άντεξαν» τα μέτρα που είχαν ληφθεί έως τότε. Το 2017- 2018, επί ημερών ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ, καταγράφτηκαν 312 κρούσματα και 46 θάνατοι οφειλόμενοι στον ιό του Δυτικού Νείλου! [ΚΕΕΛΠΝΟ, Δελτία επιτήρησης ιού Δυτικού Νείλου]                                                                                                                                                            

β) Η Ελλάδα επί σειρά ετών παρουσίαζε μηδενικό αριθμό κρουσμάτων ιλαράς αλλά από το Μάιο του 2017 καταγράφτηκαν 3.258 κρούσματα  και 4 θάνατοι! [ΚΕΕΛΠΝΟ, Δελτία επιτήρησης ιλαράς]. Η αντίδραση του ΥΥ στην επιδημία ιλαράς ήταν και καθυστερημένη και ανεπαρκής και, συνεπικουρούμενη από την άτολμη και επαμφοτερίζουσα στάση του Υπουργείου στο θέμα των καθολικών εμβολιασμών, καθυστέρησε τον έλεγχο την επιδημίας και σκόρπισε σύγχυση στην ελληνική κοινωνία.

Είναι άμεση και επείγουσα ανάγκη η καταστροφική αυτή πολιτική σε βάρος της Υγείας των πολιτών να λάβει ένα τέλος το συντομότερο δυνατόν. 
Η Νέα Διακυβέρνηση υπό τον Κυριάκο Μητσοτάκη οφείλει, με γνώση, σκληρή δουλειά και αξιοποίηση του εξαιρετικού ανθρώπινου δυναμικού που διαθέτει, να προχωρήσει αποφασιστικά στην ανάταξη των ανεπαρκειών και των στρεβλώσεων της τελευταίας τετραετίας, και να αποδώσει τάχιστα στους Έλληνες Πολίτες ισότιμη, καθολική και ποιοτική Φροντίδα Υγείας. Γιατί μπορούμε καλύτερα και αξίζουμε καλύτερα και στην Υγεία!