Η ΔΕΗ κάνει στροφή στις Ανανεώσιμες Πηγές και τα εναλλακτικά καύσιμα, κάνει άνοιγμα στο εξωτερικό αλλά εισάγει και ένα νέο business concept το οποίο αφορά στην εσωτερική αγορά και το οποίο αυτή τη στιγμή «παίρνει σάρκα και οστά».

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο insider.gr , στο πλαίσιο του συνεδρίου Εcomobility,  ο κ. Γιάννης Κοπανάκης, Γενικός Διευθυντής Εταιρικής Ανάπτυξης της ΔΕΗ, ανακοινώνει ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο το οποίο αυτή τη φορά έχει ως βασικό άξονα την ηλεκτροκίνηση.  

Αναφερόμενος στη στροφή που επιχειρεί η ΔΕΗ στην καθαρή ενέργεια, ο κ. Κοπανάκης επισημαίνει ότι: 

«Καταρχήν εισαγωγικά να πούμε ότι η ηλεκτροκίνηση είναι ενταγμένη σε ένα στρατηγικό σχεδιασμό της εταιρείας για να μετασχηματιστεί από μια εταιρεία που μέχρι στιγμής παράγει και πουλάει ηλεκτρική ενέργεια σε μια εταιρεία ενεργειακή κατά βάση που όχι μόνο παράγει αλλά και προωθεί ενεργειακά προϊόντα και υπηρεσίες. Άρα είναι μια στροφή γενικά στον τομέα της Ενέργειας και ειδικότερα στον τομέα των υπηρεσιών. Κομμάτι των υπηρεσιών είναι και η ηλεκτροκίνηση την οποία εμείς βλέπουμε ως μια πράσινη ηλεκτροκίνηση και ως μια ολοκληρωμένη υπηρεσία. Η πρόταση που κάνουμε σε συνεργασία με μεγάλες κατασκευαστικές εταιρείες στο χώρο είναι ότι παρέχουμε μία συγκεκριμένη πρόταση η οποία ξεκινά από τα μέσα μαζικής μεταφοράς και ενσωματώνει: την εξατομικευμένη μελέτη της κάθε διαδρομής, την επιλογή του εξοπλισμού δηλαδή το κατάλληλο λεωφορείο και την κατάλληλη σχεδίαση για την συγκεκριμένη εφαρμογή, τη συντήρηση και τις υποδομές φόρτισης.

Ταυτόχρονα όμως διασφαλίζουμε και το κόστος της ενέργειας. Δηλαδή, εγγυόμαστε ενέργεια πράσινη, προερχόμενη δηλαδή από νέα ΑΠΕ σε τιμή που θα είναι εγγυημένη σε βάθος χρόνου (άρα και κόστος και προέλευση) και ταυτόχρονα ενσωματώνει και το κόστος συντήρησης του εξοπλισμού. Επομένως ο πελάτης δεν έχει ρίσκο, ξέρει ότι με μια σύμβαση μακράς διάρκειας μαζί μας διασφαλίζει και τη διαθεσιμότητα του εξοπλισμού, το κόστος, τη συντήρηση και την απόδοση του εξοπλισμού αλλά και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα όλης αυτής της ιστορίας».

Το πελατολόγιο στο οποίο απευθύνεται το νέο αυτό μοντέλο είναι οι δήμοι και οι τοπικές κοινωνίες και όπως σημειώνει ο κ. Κοπανάκης, οι πρώτες αντιδράσεις είναι θετικές. 

«Υπάρχει καλή αντιμετώπιση. Το ακούν όλοι καλά. Τώρα είμαστε στη φάση που προσπαθούμε να αποτυπώσουμε ένα συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο το οποίο να μπορεί να χρηματοδοτείται αξιόπιστα. Μετά υπάρχουν και οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν καθώς αυτοί οι φορείς έχουν επίσης τη δική τους στρατηγική την οποία πρέπει να ακολουθήσουν. Εμείς σε αυτή τη φάση ρίχνουμε την πρόταση, το business concept δηλαδή, και περιμένουμε και τη δική τους ανταπόκριση».