Αντιμέτωπες με ένα αυξανόμενο αλλά και ιδιαίτερα απαιτητικό κοινό βρίσκονται πλέον οι πάροχοι υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης. Οι τηλεθεατές θέλουν να επιλέγουν μόνοι τους τι θα παρακολουθήσουν και πότε, έχοντας παράλληλα απόλυτο έλεγχο του κόστους. Σε αυτά τα ζητούμενα απαντά πλήρως η νέα υπηρεσία Vodafone TV, όπως αναφέρει στο Insider.gr, ο κ. Αχιλλέας Κανάρης, Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone Ελλάδας.

Παράλληλα, όπως τονίζει ο κ. Κανάρης, η σύγκλιση των υπηρεσιών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και Internet και των υπηρεσιών τηλεόρασης θα παίξει καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη της συνδρομητικής τηλεόρασης, ανοίγοντας παράλληλα το δρόμο για μια σειρά από καινοτόμες υπηρεσίες τόσο κατ’ οίκον όσο και εν κινήσει.

Το τελευταίο διάστημα βλέπουμε κατακόρυφη άνοδο στην αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, με εγχώριες αλλά και εισαγόμενες υπηρεσίες. Θεωρείτε ότι αλλάζει ο τρόπος με τον οποίο καταναλώνουμε τηλεοπτικό περιεχόμενο;

Είναι αλήθεια ότι οι υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα έχουν μία αυξητική τάση τα τελευταία χρόνια η οποία θα συνεχιστεί. Καταλυτικό ρόλο στην ανάπτυξη της συνδρομητικής τηλεόρασης στα επόμενα χρόνια θα έχει, εκτός από το περιεχόμενο αυτό καθεαυτό, η σύγκλιση των υπηρεσιών κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και Internet και των υπηρεσιών τηλεόρασης. Στη Vodafone είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τις εξελίξεις στον κλάδο και τις αυξημένες απαιτήσεις των καταναλωτών για ολοκληρωμένες λύσεις με όλες τις υπηρεσίες από έναν πάροχο, ενιαία εξυπηρέτηση και απόλυτο έλεγχο κόστους. Το πρόσφατο λανσάρισμα του Vodafone Ηome triple play που περιλαμβάνει απεριόριστη τηλεφωνία σε εθνικά σταθερά, 300 λεπτά προς κινητά, internet έως 24Mbps και την πιο πλούσια εμπειρία ψυχαγωγίας για το σπίτι με το Vodafone TV, είναι η δική μας πρόταση στους καταναλωτές, προς αυτή την κατεύθυνση.

Ποιο είναι το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της υπηρεσίας που προσφέρει η Vodafone έναντι του ανταγωνισμού;

Το Vodafone TV είναι μία εναλλακτική πρόταση που παρουσιάζει η Vodafone για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε σύγκριση με τα υφιστάμενα πακέτα συνδρομητικής. Περιλαμβάνει 54 δημοφιλή κανάλια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες ακόμα και του πιο απαιτητικού κοινού, όπως ντοκιμαντέρ, ψυχαγωγικά, παιδικά, ειδησεογραφικά, lifestyle, αθλητικά, αλλά και μουσικά. Παράλληλα, ξεχωρίζει διότι προσφέρει πραγματική on Demand εμπειρία, δίνοντας τη δυνατότητα στους συνδρομητές να απολαμβάνουν όλο το περιεχόμενο όποτε ακριβώς το επιθυμούν οι ίδιοι, με λειτουργίες Stop, Start, FW, RW, καθώς και το πιο πλήρες πακέτο ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια. Προσφέρει περισσότερους από 10.000 τίτλους που ανανεώνονται διαρκώς, οι μισοί εκ των οποίων διατίθενται χωρίς καμία επιπλέον χρέωση και περιλαμβάνουν πασίγνωστες τηλεοπτικές σειρές, καθώς και παιδικές σειρές και ταινίες μεταγλωττισμένες στα ελληνικά. Επίσης, οι συνδρομητές απολαμβάνουν πρώτοι όλες τις μεγάλες νέες κυκλοφορίες μετά από την προβολή τους στους κινηματογράφους.

Με βάση τα στοιχεία που έχετε στη διάθεσή σας, τι είδους περιεχόμενο επιλέγουν οι συνδρομητές σας;

Με βάση τα έως τώρα στοιχεία, κάθε μήνα πρώτο στις προτιμήσεις των πελατών μας όσον αφορά τη χρήση τους, αποδεικνύεται το video on demand περιεχόμενο στο σύνολό του (ταινίες, σειρές, παιδικά). Φαίνεται ξεκάθαρα πως οι συνδρομητές μας αξιοποιούν τη δυνατότητα που τους δίνει η Vodafone να επιλέγουν, τι θα παρακολουθήσουν και πότε. Αυτό είναι ενδεικτικό της εξέλιξης που θα δούμε ως προς τον τρόπο κατανάλωσης τηλεοπτικού περιεχομένου στο μέλλον. Παράλληλα, αυξημένη κινητικότητα έχει παρατηρηθεί όταν τα κανάλια Fox και Fox Life προβάλουν νέα επεισόδια δημοφιλών τηλεοπτικών σειρών και μάλιστα λίγες ώρες μετά ή ταυτόχρονα με την προβολή τους στην Αμερική. Τέλος, το παιδικό περιεχόμενο, είτε σε κανάλια, είτε on demand, έχει το πιο πιστό κοινό, με τη μεγαλύτερη επαναληψιμότητα στη θέαση του ίδιου περιεχομένου και με τις περισσότερες ώρες τηλεθέασης από αυτούς που το επιλέγουν.    

Η βελτίωση της ταχύτητας πρόσβασης στο Internet ανοίγει το δρόμο και για νέες υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης; Αναμένουμε καινοτομίες στο άμεσο μέλλον;

H Vodafone διαθέτει ένα εκτεταμένο ιδιωτικό δίκτυο Οπτικών Ινών στην Ελλάδα και έχει ενδυναμώσει τις υπηρεσίες σταθερής και Internet, ώστε να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις των πελατών της. Παράλληλα, η εταιρία επεκτείνει διαρκώς το τηλεπικοινωνιακό της δίκτυο στην κινητή, με εκτενή κάλυψη 3G και 4G και υπηρεσίες 4G+ που προσφέρουν υψηλές ταχύτητες, ποιότητα και αξιοπιστία στους συνδρομητές της. Ήδη οι συνδρομητές Vodafone απολαμβάνουν και τα οφέλη της σύγκλισης των δύο δικτύων με μοναδικές δυνατότητες, όπως η ρεζέρβα επικοινωνίας, ενώ σύντομα θα επωφελούνται από ιδιαίτερα υψηλές που μπορούν να προσφέρουν σε συνδυασμό τα δύο δίκτυα.

Παράλληλα, στόχος μας να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες των συνδρομητών μας για πρόσβαση σε ποιοτικό περιεχόμενο, με τις πιο καινούργιες και επιτυχημένες σειρές και νέες κυκλοφορίες, σε συνεργασία με τα κορυφαία κανάλια, παραγωγούς και διανομείς διεθνώς.

Θα συνεχίσουμε να εμπλουτίζουμε τις δυνατότητες του video on demand που μας διαφοροποιεί μέχρι τώρα από τον ανταγωνισμό, δεδομένου πως η αγορά στο σύνολό της θα προσανατολιστεί ολοένα και περισσότερο σε διαδραστικές υπηρεσίες.

Υπάρχει κίνδυνος «πληθωρισμού» υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης σε μα μικρή αγορά, όπως είναι η ελληνική;

Όπως προανέφερα, πιστεύω πως η διεθνής τάση σύγκλισης των υπηρεσιών τηλεφωνίας, internet και τηλεόρασης σύντομα θα γίνει ο κανόνας και στην ελληνική αγορά. Το κοινό πλέον έχει γίνει πιο απαιτητικό και εμείς στη Vodafone πάντα με γνώμονα τις ανάγκες του πελάτη για ολοκληρωμένες και οικονομικές λύσεις κινούμαστε σε αυτή την κατεύθυνση.

Έτσι η Vodafone σήμερα έχει καταφέρει να διαθέτει το πιο value for money προϊόν της αγοράς, καθώς με την υπηρεσία Vodafone Ηome triple play οι πελάτες μόνο με 24,90€ το μήνα  μπορούν να απολαμβάνουν ένα πλήρες πακέτο τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών για το σπίτι που καλύπτει τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας, με δυνατότητες που ανοίγουν το δρόμο για την τηλεόραση του μέλλοντος.