Goody’s: Η συνταγή της επιτυχίας για το franchising

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Goody’s: Η συνταγή της επιτυχίας για το franchising

Τα Goody’s, τα Ελληνικά burger houses τα οποία κατάφεραν να κυριαρχήσουν στην Ελληνική αγορά, διευρύνουν το δίκτυό τους στην Ελλάδα και το εξωτερικό και μεταφέρουν μια επιτυχημένη και «δοκιμασμένη συνταγή» σε νέες περιοχές.

Έχοντας αναβαθμίσει το μοντέλο εστίασης σε επίπεδο εμπειρίας, περιβάλλοντος και εξυπηρέτησης, η γνωστή αλυσίδα επικεντρώνεται στην εμπειρία που προσφέρει στον πελάτη, στην ατμόσφαιρα sit-in και στο value for money.

Tα Goody’s έχουν μετεξελιχθεί σε Goody’s Burger House και χαρακτηρίζονται από τη σύγχρονη αισθητική, την προσωπική φιλοσοφία εξυπηρέτησης, καθώς και το εμπλουτισμένο μενού με σαφή εξειδίκευση στα burgers.

Το νέο concept αποτελεί ένα σύγχρονο μοντέλο casual εστίασης με επίκεντρο τον επισκέπτη και την προσφορά στον πελάτη μιας εμπειρίας διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Κύριο χαρακτηριστικό της νέας εποχής των Goody’s Burger House είναι η έμφαση μας σε νέες πρωτοποριακές εφαρμογές που κυριαρχούν σε κάθε νέο κατάστημα.

Η επιτυχία της Goody’s έχει στηριχθεί σε μεγάλο βαθμό στη φιλοσοφία που έχει αναπτύξει γύρω από τους συνεργάτες/ franchisees της. Mε τον κλάδο της εστίασης να αντέχει στην κρίση και να εξελίσσεται, η επένδυση σε μια αλυσίδα εστιατορίων και ταυχφαγείων βρίσκεται πρώτη σύμφωνα με τις τελευταίες έρευνες στις προτιμήσεις των επενδυτών.

Οι επώνυμες επιχειρήσεις αποτελούν εγγύηση επιτυχίας για τους επίδοξους επιχειρηματίες καθώς «κληροδοτούν» σε όλους τους νέους τους συνεργάτες (franchisee) ένα ισχυρό band name το οποίο ακολουθεί τη νέα επιχείρηση που θα ενταχθεί στο δίκτυο από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας της.

Το δίκτυο franchising των Goody’s

Οι σημαντικές επενδύσεις του ομίλου, παρά τη δύσκολη οικονομική συγκυρία και στο πλαίσιο του έντονα ανταγωνιστικού περιβάλλοντος για την εστίαση, αναδεικνύουν την επιχειρηματική και εμπορική δυναμική της Goody’s, ενισχύοντας σημαντικά την ηγετική παρουσία της στον κλάδο. Η εταιρεία συνεχίζει το πλάνο ανάπτυξης που αφορά στο άνοιγμα νέων καταστημάτων σε σημεία ενδιαφέροντος αλλά και στην ανανέωση και μετατροπή όλο και περισσότερων καταστημάτων Goody’s σε Goody’s Burger House. Η αλυσίδα σήμερα αριθμεί 122 καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό, εκ των οποίων τα 92 έχουν μετεξελιχθεί σε Goody’s Burger House. H επιτυχία του νέου concept έδωσε περαιτέρω ώθηση και στη διεθνή ανάπτυξη του σήματος αφού μέχρι στιγμής λειτουργούν 8 νέα καταστήματα Goody’s Burger House σε 5 χώρες.

Τα Goody’s Burger House συνεχίζουν με αμείωτο ρυθμό τη δυναμική τους ανάπτυξη, παρουσιάζοντας την επόμενη μέρα στην εστίαση σε επίπεδο εμπειρίας, περιβάλλοντος και εξυπηρέτησης. Ο Όμιλος Goody’s είναι θυγατρική της Vivartia, μέλος του Marfin Investment Group (MIG).

Γιατί να γίνει κάποιος συνεργάτης των Goody’s Burger House:

Ο όμιλος Vivartia προσφέρει την ευκαιρία σε δυναμικούς επαγγελματίες, σε όλη την Ελλάδα να μοιραστούν μαζί του το όραμα για την ανάπτυξη και την ελληνική επιχειρηματικότητα.

Η κορυφαία αλυσίδα Goody's ανοίγει το δρόμο σε ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες να αποκτήσουν τα δικά τους καταστήματα με μοναδικά προνόμια.

H Εταιρεία στα πλαίσια του πακέτου Franchise που έχει αναπτύξει, προσφέρει στον συνεργάτη:

-το σήμα του brand

-τεχνογνωσία στη σχεδίαση, κατασκευή και οργάνωση του καταστήματος

-τη λειτουργική υποστήριξη του καταστήματος

-πλήρη και συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση

-συνεχή εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων με ότι πιο σύγχρονο και εμπορικό

-διαφημιστική υποστήριξη και δραστηριότητες Marketing

-στρατηγικές συνεργασίες με προμηθευτές

-αναπτυγμένο Σύστημα Διανομής Προϊόντων ( Logistics )

Λαμβάνοντας υπόψη την ανάπτυξη του κλάδου της εστίασης τα τελευταία έτη τόσο από επώνυμες αλυσίδες όσο και από μεμονωμένα καταστήματα καθιστούν την είσοδο των παικτών στην αγορά ακόμη δυσκολότερη, συνεπώς αποτελεί σημαντικό κριτήριο για νέους συνεργάτες να επενδύσουν σε μία ισχυρή και διαχρονική μάρκα με οργανωμένο δίκτυο καταστημάτων, όπως είναι τα Goody’s Burger House.

Σταθερά στις πρώτες θέσεις ο κλάδος της εστίασης

Με επενδύσεις που φθάνουν τα 90 εκατ. ευρώ και 700 νέες συμβάσεις να έχουν υπογραφεί κατά το διάστημα 2013-2016 το franchise αποδεικνύεται σε σημαντικό μοχλό επιχειρηματικής ανάπτυξης εν μέσω οικονομικής κρίσης.

Σύμφωνα με την τελευταία έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την έκθεση KEM Franchise για τις τελευταίες τάσεις οι κλάδοι που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον των επενδυτών είναι η εστίαση και τα τρόφιμα και κατόπιν η παροχή υπηρεσιών.

Συγκεκριμένα, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η κατηγορία «Εστίαση - Τρόφιμα» (34,21%), η οποία συνεχίζει να αποτελεί τον κύριο στόχο των επενδυτών. Ακολουθεί η «Παροχή Υπηρεσιών» (20,18%), η κατηγορία «Διάφορα» με 17,54% και η «Υγεία-Oμορφιά» (13,60%).

Λίγα λόγια γα την αλυσίδα Goody’s

Τα Goody’s, αποτελούν τα πρώτα ελληνικά fast-food τα οποία ξεκίνησαν την επιτυχημένη πορεία τους το 1975 από τη Θεσσαλονίκη, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά στον Έλληνα καταναλωτή, την έννοια των burgers. Εδώ και 4 δεκαετίες, τα Goody’s έχουν καταφέρει να κυριαρχήσουν στην αγορά της εστίασης και να υπερισχύσουν έναντι εθνικών αλλά και πολυεθνικών εταιρειών.

Η προϊοντική καινοτομία αποτελεί βασικό χαρακτηριστικό της μάρκας, που τη συνοδεύει για περισσότερες από 4 δεκαετίες, έχοντας αναπτύξει μία σειρά από επιτυχημένα προϊόντα με υψηλή αντιλαμβανόμενη αξία.

Σε επίπεδο καταλόγου, οι προτάσεις βασίζονται κατά κύριο λόγο στην ποικιλία των burgers (σε 3 κατηγορίες), σε signature πιάτα και σε δροσερές σαλάτες.

Goody’s: Η συνταγή της επιτυχίας για το franchising
Goody’s: Η συνταγή της επιτυχίας για το franchising
Goody’s: Η συνταγή της επιτυχίας για το franchising
Goody’s: Η συνταγή της επιτυχίας για το franchising
Goody’s: Η συνταγή της επιτυχίας για το franchising

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider