Η προσφορά πρωινού καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας δείχνει να είναι μια «σοφή απόφαση» για τα ΜcDonald's καθώς δείχνει να είναι η βασική αιτία όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν 5,4% στα εστιατόρια της αλυσίδας στις ΗΠΑ ενώ οι αναλυτές είχαν κάνει λόγο για 4,6%.  Τα αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου ξεπέρασαν τις προβλέψεις των αναλυτών και οι μεγάλοι «νικητές» είναι το πρωινό και το γεύμα McPick.

Η εξέλιξη αυτή επιβεβαιώνει την πολιτική που ακολουθεί ο Διευθύνων Σύμβουλος Steve Easterbook o oποίος από τότε που ανέλαβε τα ηνία της επιχείρησης (εδώ και τουλάχιστον ένα έτος) αποφάσισε να προχωρήσει σε ριζικές αλλαγές όπως ήταν η προώθηση των drive thru παραγγελιών και η απλοποίηση των μενού  και της λειτουργίας της κουζίνας.

Εκτός από το πρωινό, ένα γεύμα που έχει κερδίσει το καταναλωτικό κοινό είναι το McPick το οποίο κοστίζει 2 ή 5 δολάρια και περιλαμβάνει McDouble ή McChicken μικρή μερίδα πατάτες και sticks μοτσαρέλας.  

Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο 1,8% στα 128 δολάρια.

Ωστόσο αν και τα έσοδα σημείωσαν πτώση 0,9% στα 5,9 δις. δολάρια κατά το τελευταίο τρίμηνο, και πάλι η πτώση αυτή ήταν μικρότερη από την αναμενόμενη (οι αναλυτές είχαν κάνει λόγο για έσοδα 5,1 δις. δολάρια). Ωστόσο, η γνωστή αλυσίδα δεν επαναπαύεται στο πρωινό και το McPick. Δεδομένου ότι τα 2/3 των εσόδων της εταιρείας προέρχονται από τα εστιατόρια στο εξωτερικό, εξετάζει την εισαγωγή νέων γευμάτων και προσφορών.

Στη Γερμανία η αλυσίδα διαφημίζει βασικά μενού σε χαμηλή τιμή και προωθεί και τα double-chicken burger με μέλι και μουστάρδα. Οι μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές της εταιρείας είναι η Γερμανία, η Γαλλία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Το Μάρτιο η εταιρεία ανακοίνωσε ότι αναζητά συνεργάτες στην Ασία προκειμένου να επισπεύσει τα σχέδια ανάπτυξης, τα οποία στοχεύουν στη δημιουργία 1.500 νέων εστιατορίων στην Κίνα, το Χόνγκ Κόνγκ και την Κορέα μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια. Παράλληλα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της διοίκησης, η εταιρεία αναζητά και στρατηγικούς συνεργάτες στην Ιαπωνία και την Ταϊβάν.

Οι same-store πωλήσεις, οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις επιδόσεις της εταιρείας για τα εστιατόρια που λειτουργούν εδώ και τουλάχιστον 13 μήνες αποτελούν βασικό δείκτη για την εταιρεία. Οι πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 5,2% στις βασικές διεθνείς αγορές στις οποίες περιλαμβάνονται το Ηνωμένο Βασίλειο, η Αυστραλία και ο Καναδάς ενώ οι αναλυτές περίμεναν αύξηση 4,1%. Οι συγκρίσιμες πωλήσεις ενισχύθηκαν 3,6% στις αναπτυγμένες αγορές ενώ οι αναλυτές είχαν προβλέψει άνοδο 3,4%.

Όπως ανέφερε ο Steve Easterbook, «οι συνεχείς επενδύσεις που κάνουμε είναι να ιδρύουμε πολύ καλά εστιατόρια και η τάση να διαδίδουμε οτιδήποτε συμβαίνει στους πελάτες μας, έχει αρχίσει να αποφέρει καρπούς».