Το νεανικό και ευέλικτο 208 επανέφερε την Peugeot στις περιόδους επιτυχίας των 106 και 206 των δύο περασμένων δεκαετιών. Συμπαγείς διαστάσεις, ψαγμένη αισθητική, εξαιρετικός εξοπλισμός και πολύ οικονομικοί κινητήρες, συνθέτουν την συνταγή της επιτυχίας.

Αναμφίβολα το Peugeot 208 αποτελεί ένα από τα πλέον κομψά μοντέλα της κατηγορίας του. Δυναμικό και στιλάτο παρουσιαστικό, το οποίο ενισχύεται από τον εμπρός αιχμηρό προφυλακτήρα με τις καθαρές και μυώδεις γραμμές. Υπεράνω κριτικής είναι και τα πανέμορφα φωτιστικά σώματα, τόσο εμπρός όσο και πίσω, με τα τελευταία να είναι τεχνολογίας LED, βάζοντας κι αυτά με τον τρόπο τους την δική τους πινελιά γοητείας.

Η ίδια εικόνα και στο εσωτερικό του 208, το οποίο ξεχωρίζει με την σύγχρονη αισθητική και την ευχάριστη χωροταξική εικόνα. Το βλέμμα κεντρίζει η μεγάλη οθόνη αφής στο ανώτερο τμήμα της κεντρικής κονσόλας, αλλά και το μικρό σε μέγεθος τιμόνι. Το εσωτερικό του γαλλικού μικρού θα φιλοξενήσει με άνεση τέσσερις επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών των 311 λίτρων θα μεταφέρει με άνεση τις αποσκευές τους. Ο τελευταίος με αναδίπλωση του πίσω καθίσματος φτάνει τα 1.152 λίτρα.

To Peugeot 208 πέρα από την εμφάνιση του, ξεχωρίζει και με την πλούσια γκάμα κινητήρων του, βενζίνης και πετρελαίου. Οι πρώτοι είναι πολύ οικονομικοί, με μέση εργοστασιακή κατανάλωση που δεν υπερβαίνει τα 5,1 λτ./100 χλμ. Εξίσου οικονομικοί και τεχνολογικά προηγμένοι είναι και οι diesel κινητήρες τεχνολογίας BlueHDi, οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές Euro6.2 και συνδυάζουν υψηλές επιδόσεις, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων (97 γρμ/χλμ.).

Παράλληλα, στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται το GTi με τον 1.6 Τurbo κινητήρα, απόδοσης  208 ίππων και εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο που μεταφέρει την ισχύ στους εμπρός τροχούς. Από την πρώτη στιγμή το 208, με το μικρό σε μέγεθος τιμόνι σε προδιαθέτει για σβέλτη οδήγηση. Και στην πράξη, η ανάρτηση είναι άψογα ρυθμισμένη προσφέροντας μια ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, η οποία μπορεί να χαρακτηριστεί μόνο ως «fun to drive».