Σε δυναμική τροχιά η ψηφιακή στρατηγική της Alpha Bank

Βάσω Αγγελέτου
Viber Whatsapp Μοιράσου το
Σε δυναμική τροχιά η ψηφιακή στρατηγική της Alpha Bank

Εμπλουτίζει συνεχώς τις ψηφιακές υπηρεσίες που προσφέρει η Alpha Bank στους πελάτες της μέσα από το ψηφιακό πορτοφόλι Alpha wallet, με το οποίο οι χρήστες μπορούν να κάνουν όλες τις πληρωμές από το κινητό τους τηλέφωνο, χωρίς να χρησιμοποιούν τις πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.

Πλέον, οι χρήστες του Alpha wallet θα μπορούν να κάνουν ανέπαφες συναλλαγές με το Tap ‘n Pay, τη νέα δυνατότητα μέσω της τεχνολογίας NFC η οποία υποστηρίζεται από το 80% των μηχανημάτων POS στην ελληνική αγορά. Όπως επισήμανε σε ειδική εκδήλωση τη Δευτέρα, ο κ. Σωτήρης Κυριάκος, διευθυντής Εναλλακτικών Δικτύων της τράπεζας, το Tap ‘n Pay αποτελεί μία από τις πρώτες εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα σε παγκόσμιο επίπεδο, η οποία υποστηρίζει και τα τρία σχήματα πληρωμών – Visa, Mastercard και American Express.

Τo Alpha Wallet καλύπτει πλήρως τις ανάγκες πληρωμών των πελατών, καθώς μέσω του ψηφιακού πορτοφολιού ο χρήστης μπορεί να κάνει ανέπαφες συναλλαγές στα καταστήματα (Tap ‘n Pay), να πληρώσει λογαριασμούς μέσω της σάρωσης κωδικών, να κάνει online αγορές στα καταστήματα μέσω του Masterpass, να έχει άμεση πρόσβαση στους λογαριασμούς και τα υπόλοιπά του και να ενημερώνεται για το πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus και τους πόντους που έχει συγκεντρώσει.

Την στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank παρουσίασε ο κ. Δαμιανός Χαραλαμπίδης, Chief Digital Officer & Retail Products, η οποία υλοποιείται μέσω νέων προϊόντων και τεχνολογιών τα οποία ενσωματώνονται στις υπηρεσίες της τράπεζας.

Μεταξύ αυτών είναι η χρήση 4ψήφιου κωδικού και δακτυλικού αποτυπώματος για τη σύνδεση των χρηστών στην εφαρμογή mobile banking, η δυνατότητα άμεσης μεταφοράς χρημάτων χωρίς IBAN (Alpha Quick Transfers) και ο υπολογισμός του αφορολόγητου. Παράλληλα, αναβαθμίστηκε σημαντικά το περιβάλλον εργασίας για το web banking των επιχειρήσεων, ενώ σύντομα θα ανανεωθεί και το περιβάλλον για τους ιδιώτες.

Για πρώτη φορά, η Alpha Bank διοργάνωσε τον διαγωνισμό καινοτομίας στις ψηφιακές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες, το Fintech Challenge 2017, με στόχο την προσέλκυση ταλέντων και την ανάπτυξη καινοτόμων λύσεων για την επόμενη γενιά τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Η ψηφιακή στρατηγική της Alpha Bank για το 2018 περιλαμβάνει τις εξής δράσεις:

  • Ανασχεδιασμός της ηλεκτρονικής τραπεζικής για τις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες
  • Ανανέωση των μηχανημάτων αυτόματων συναλλαγών (ΑΤΜ)
  • Υλοποίηση της ψηφιακής υπογραφής (e-signature) στα καταστήαμτα
  • Μεταφορά των συναλλαγών στα εναλλακτικά κανάλια
  • Ανασχεδιασμός των ψηφιακών «γωνιών» εξυπηρέτησης (digital corners) στα καταστήματα
  • Ανανέωση του ιστότοπου www.alpha.gr

Όπως δήλωσε στο insider.gr ο κ. Χαραλαμπίδης, η στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού της Alpha Bank έχει τριετή ορίζοντα και απώτερος στόχος αυτής είναι η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη. Όπως εξήγησε, μάλιστα, τα καταστήματα των τραπεζών θα υπάρχουν πάντοτε, σε αυτό που στοχεύει η Alpha Bank είναι να διαθέσει τους πόρους των καταστημάτων σε πιο προσοδοφόρες λειτουργίες, όπως η πωλήσεις, μέσω της μεταφοράς ενός σημαντικού όγκου συναλλαγών στο internet banking και τα mobile apps.

Σημαντικό μέλημα για την τράπεζα είναι, τέλος, η εξάλειψη της γραφειοκρατίας και των χρονοβόρων διαδικασιών με στόχο ακόμη μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider