Αυτά τα τρία προσόντα ζητούν οι εταιρείες από τους νέους

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Αυτά τα τρία προσόντα ζητούν οι εταιρείες από τους νέους

Ομαδικό πνεύμα, δεξιότητες και συναισθηματική νοημοσύνη είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που αναζητούν οι εταιρείες στους νέους -και όχι η προϋπηρεσία, όπως πιστεύουν οι περισσότεροι.

«Το Νο 1 δεξιότητα που ψάχνουν είναι το ομαδικό πνεύμα, το δεύτερο είναι η θέληση για μάθηση, ενώ μετά από αυτά έρχεται και η προϋπηρεσία» σημείωσε ο κ. Βασίλης Βέλκος, Recruitment & Career Services Manager στο kariera.gr και μέντορας του Youth Empowered σε ένα από σεμινάρια του προγράμματος που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο Ηράκλειο Κρήτης.

Οι περισσότεροι νέοι νομίζουν ότι χρειάζεται γνώση και προϋπηρεσία αλλά στην ουσία αυτό που έχει μεγαλύτερη δυναμική, είναι οι δεξιότητες, οι ικανότητες και οι συμπεριφορές, όπως, δημιουργικότητα, οι ηγετικές ικανότητες, η διάθεση συνεργασίας και φυσικά η συναισθηματική νοημοσύνη.

Ο τρόπος που οργανώνουμε το προφίλ μας και η μέθοδος με την οποία παρουσιάζουμε τις ικανότητες και δεξιότητες μας είναι αυτά που κάνουν μια εταιρεία να πει «ναι, αυτό το άτομο θέλω να το δω». Στο σημείο αυτό έρχεται να βοηθήσει το Youth Empowered, μια νέα πρωτοβουλία της Coca-Cola Τρία Έψιλον με βασικό εργαλείο τη δωρεάν πρωτοποριακή πλατφόρμα e-learning Youth Empowered.

Μέσω αυτής της πλατφόρμας, έμπειρα στελέχη της Coca-Cola Τρία Έψιλον και της αγοράς προσφέρουν με διαδραστικό τρόπο τις συμβουλές τους ως μέντορες πάνω σε εκπαιδευτικές θεματικές όπως η διαχείριση χρόνου, οι δεξιότητες διαπραγμάτευσης, πώς να ξεχωρίσει το βιογραφικό, ποια είναι η σωστή προετοιμασία για συνέντευξη, πώς να αξιοποιήσει κανείς το δίκτυο επαφών του, δεξιότητες πωλήσεων, το project management και πολλά άλλα.

Παράλληλα, σε διάφορες πόλεις της χώρας πραγματοποιούνται εκπαιδευτικά σεμινάρια, όπου οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν και από κοντά -διαφορετικούς κάθε φορά- μέντορες του προγράμματος. Το Youth Empowered έχει στόχο να δώσει σε νέους 18-30 ετών, που βρίσκονται εκτός αγοράς εργασίας, δεξιότητες, καθοδήγηση και επαγγελματική δικτύωση, ώστε να διεκδικήσουν ουσιαστικές ευκαιρίες απασχόλησης.

«Το 45,4% των εταιρειών αναζητούν junior στελέχη, το 54% των νέων επιθυμεί να εργαστεί σε πολυεθνικές, το 60% από τους εργοδότες απαντά ότι δεν βρίσκει αυτούς που ψάχνει» είπε στην ομιλία του ο κ. Βέλκος. Τα στοιχεία αυτά μας δείχνουν ότι τα «θέλω» των νέων και των εταιρειών βρίσκονται κοντά χωρίς όμως να… συναντιούνται. Με στρατηγικό συνεργάτη το kariera.gr και με ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων φορέων και εταιρειών, το πρόγραμμα Youth Empowered φέρνει πιο κοντά τους νέους με τις εταιρείες.

Στόχος του προγράμματος, να δώσει σε 20.000 νέους μέχρι το 2020, τα εφόδια που χρειάζονται για να πετύχουν μια θετική αλλαγή στη ζωή τους.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider