Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
23 ΔΕΚ 2016 | 13:25

Πώς να μειώσετε κατά 1/3 το κόστος του εορταστικού τραπεζιού

Πώς να μειώσετε κατά 1/3 το κόστος του εορταστικού τραπεζιού - Κεντρική Εικόνα/Video

Φθηνότερα ακόμα και  30% μπορεί να κοστίσει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι για τους καταναλωτές που θα επιλέξουν να αξιοποιήσουν τις προσφορές των σουπερ μάρκετ. Αυτό προκύπτει από μελέτη του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) σύμφωνα με την οποία  ότι υπάρχουν σημαντικές ευκαιρίες για τον καταναλωτή να εκμεταλλευτεί τις προσφορές των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ δίνοντας   έτσι την ευκαιρία να μειώσει κατά 1/3 το συνολικό κόστος των αγορών του.  Από την έρευνα του ΙΕΛΚΑ  βρέθηκε τουλάχιστον 1 προσφορά/έκπτωση/προωθητική ενέργεια σε 20 από τις 21 κατηγορίες προϊόντων που συμπεριλαμβάνονται στις αγορές για το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι.  Σύμφωνα με το Ινστιτούτο η τάση αυτή  είναι και αποτέλεσμα της αύξησης της έντασης του ανταγωνισμού ανάμεσα στις επιχειρήσεις του κλάδου και στην προσαρμογή τους  στην ανάγκη των καταναλωτών για μειωμένες τιμές. Συνολικά εκτιμάται ότι τα φετινά Χριστούγεννα σχεδόν 1 στα 2 προϊόντα που θα αγοραστεί θα σχετίζεται με κάποια προωθητική ενέργεια.

Μάλιστα ο καταναλωτής με έξυπνες αγορές μπορεί να αγοράσει το τυπικό εορταστικό καλάθι αντί για την μέση τιμή των 84,97 ευρώ  ακόμα στην τιμή των 62.44 ευρω επιλέγοντας προσφορές και προωθητικές εκπτωτικές ενέργειες των μεγάλων αλυσίδων σουπερμάρκετ και των προμηθευτικών εταιρειών, οι οποίες πλέον παίρνουν διάφορες μορφές.

 Το όφελος αυτό σύμφωνα με το Ινστιτούτο μπορεί να προκύψει από την αξιοποίηση ενός  συνδυασμού ενεργειών των επιχειρήσεων   και συγκεκριμένα: εκπτώσεις σε συγκεκριμένα προϊόντα, εκπτώσεις σε συγκεκριμένες κατηγορίες, προσφορά επιπλέον προϊόντος (π.χ. 2+1 δώρο)  αλλά και επιστροφή χρημάτων με τη χρήση πιστωτικών καρτών (έως και 10%),     δωροεπιταγές για επόμενες αγορές (έως και 12%), εκπτωτικά κουπόνια. Μάλιστα η συνδυαστική χρήση των ενεργειών αυτών μπορεί να ανεβάσουν το συνολικό όφελος του καταναλωτή ακόμα και στο 40% επί της αρχικής αξίας των αγορών του.


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet