Υπερμαραθώνια καριέρα «βλέπουν» οι Millennials

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Υπερμαραθώνια καριέρα «βλέπουν» οι Millennials

Μορφωμένοι, γλωσσομαθείς, εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και την κοινωνική δικτύωση, ανταγωνιστικοί αλλά με αρχές και πρωτίστως εργασιακά ευέλικτοι, οι Millennials όπως ονομάζονται (γιατί η αλλαγή του αιώνα σφράγισε τη χρονολογία γέννησής τους) ήρθαν για να διανύσουν μια υπερμαραθώνια διαδρομή καριέρας.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της ManpowerGroup, η νεότερη γενιά των εργαζόμενων προετοιμάζεται για να τρέξει έναν εργασιακό «μαραθώνιο», κάνοντας όμως τα απαραίτητα διαλείμματα. Ως προτεραιότητα θέτουν την ασφάλεια στον χώρο εργασίας, αλλά παραμένουν ανοικτοί σε κάθε νέα επαγγελματική πρόκληση.

Περισσότεροι από τους μισούς εκτιμούν ότι θα εργάζονται σε ηλικία άνω των 65, ενώ το 27% πιστεύει ότι θα εργάζεται στην ηλικία άνω των 70 και το 12% αναφέρει ότι πιθανότατα θα δουλεύει μέχρι τα βαθιά γεράματα. Στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό φτάνει το 16%.

Η γενιά των Millennials δουλεύει περισσότερες ώρες και σκληρότερα σε σχέση με τις προηγούμενες γενιές. Κατά τη διάρκεια της επαγγελματικής του πορείας, το 84% των Millennials προβλέπει διαλλείματα περισσότερο των 4 εβδομάδων.

Παρά το γεγονός ότι οι γυναίκες αφιερώνουν ένα χρονικό διάστημα από την εργασία τους για την φροντίδα τρίτων –για παράδειγμα παιδιών και συγγενών –, και τα δύο φύλλα δίνουν προτεραιότητα σε διαλείμματα που αφορούν στην διασκέδαση, αλλά και τον εαυτό τους.

Τι πρέπει να γνωρίζουν οι εργοδότες

Βασιζόμενη σε παγκόσμια μελέτη 19.000 Millennials από 25 χώρες, η έρευνα παρέχει χρήσιμες συμβουλές με στόχο να βοηθήσει τους εργοδότες να αναθεωρήσουν τις πρακτικές που χρησιμοποιούν για την προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη των εργαζομένων της εν λόγω γενιάς.

Η γενιά των Millennials είναι ανοικτή σε νέες ιδέες στην εργασία τους αλλά και σε νέες προκλήσεις. Παρόλο που σχεδόν τα 3/4 των εργαζόμενων Millennials έχουν πλήρη απασχόληση, περισσότεροι από τους μισούς είναι ανοικτοί σε νέους τρόπους εργασίας στο μέλλον – όπως να δουλεύουν ανεξάρτητα (freelance) κλπ. Το 34%, παγκοσμίως, εξετάζει το ενδεχόμενο της αυτοαπασχόλησης.

Το 93% των Millennials προτίθεται να ξοδέψει χρήματα αλλά και προσωπικό χρόνο για περαιτέρω επιμόρφωση. Η έρευνα αναδεικνύει τη θετική συσχέτιση μεταξύ μίας επιτυχημένης καριέρας –ανώτερη μόρφωση και υψηλότερες αμοιβές– και της ικανότητας αλλά και επιθυμίας μάθησης (learnability).

«Οι εργοδότες πρέπει να ακούν και να γίνουν δημιουργικοί. Δεν θα μπορέσουν να ανταπεξέλθουν αν δεν είναι αρεστοί στους Millennials», αναφέρει η Mara Swan, Executive Vice President, στον τομέα Global Strategy and Talent, ManpowerGroup and Global Brand Lead for Right Management.

«Οι MIllennials επιζητούν την εξέλιξη, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα και την προαγωγή τους. Χρειαζόμαστε νέους τρόπους για την παρακίνηση και πιο ενεργή συμμετοχή των εργαζομένων, όπως την απλοποίηση των διαδικασιών εκπαίδευσης στην εργασία αλλά και τη δυνατότητα εσωτερικών μετακινήσεων, ώστε να αποκτήσουν εμπειρία πιο εύκολα. Και φυσικά ότι ισχύει και επηρεάζει την γενιά των Millennials, ισχύει και επηρεάζει και τους υπόλοιπους εργαζόμενους».

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider