Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed
25 ΙΑΝ 2016 | 09:40

Πως θα ανοίξετε το δικό σας Γρηγόρη σε Ελλάδα και εξωτερικό

Πως θα ανοίξετε το δικό σας Γρηγόρη σε Ελλάδα και εξωτερικό  - Κεντρική Εικόνα/Video

Δίνει την δυνατότητα ανοίγματος καταστήματος τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 85.000 ευρώ και συνολικό κόστος επένδυσης από 120.000 έως 180.000 ευρώ. 

Ο λόγος για την Γρηγόρης Μικρογεύματα, η μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ και μικρογευμάτων στην Ελλάδα και 8η σε Ευρωπαϊκή κατάταξη και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες τα τελευταία χρόνια. 

Η διοίκηση της εταιρείας δίνει ιδιαίτερη  στην επιλογή του συστήματος franchise, ως εργαλείου ανάπτυξης, καθώς θεωρείται πλήρως επιτυχημένο δεδομένου ότι ισχυροποιεί την ηγετική θέση του ομίλου στην αγορά, μειώνοντας σημαντικά το επιχειρηματικό ρίσκο.
Σήμερα ελέγχει ένα δίκτυο που αριθμεί περίπου 284 καταστήματα, εκ των οποίων περίπου 255 είναι στην Ελλάδα και τα υπόλοιπα σε Κύπρο, Ρουμανία, Γερμανία, Αλβανία και Μπαχάμες.

Η Γρηγόρης σχεδιάζει να επεκτείνει το δίκτυό της σε νομούς περιφερειακά της Αττικής καθώς και σε μεγάλα νησιά των Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, αλλά και στο εξωτερικό. 
Για το 2016 επίσης σχεδιάζεται περαιτέρω επέκταση της συνεργασίας με τις εταιρείες ΕΚΟ και BP.

\Υπενθυμίζεται ότι ήδη η αλυσίδα σε συνεργασία με τις συγκεκριμένες αλυσίδες καυσίμων, η Γρηγόρης Μικρογεύματα λάνσαρε ένα νέο concept καταστημάτων, το «Γρηγόρης Μικρό», το οποίο εγκαθίσταται σταδιακά σε επιλεγμένα πρατήρια καυσίμων ΕΚΟ και ΒΡ, δίνοντας τη δυνατότητα σε οδηγούς και συνεπιβάτες να εφοδιαστούν με ποικιλία από έτοιμα προϊόντα. Το concept αυτό λειτουργεί σήμερα σε 6 πρατήρια.

\Σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας για κάποιον που επιθυμεί να ανοίξει το δικό του κατάστημα Γρηγόρης Μικρογεύματα, θα πρέπει να βρίσκεται σε κεντρικό σημείο και να είναι συνολικής επιφάνειας από 50 τετραγωνικά μέχρι 100 τετραγωνικά μέτρα. 

Μέσα στα έξοδα που θα πρέπει να συνυπολογιστούν είναι τα δικαιώματα εισόδου (entry fee) και το αρχικό κόστος υπηρεσιών που φθάνει συνολικά τα 20.0000  ευρώ.
Επίσης, όσο αφορά τις υπηρεσίες υποστήριξης, δαπάνες marketing και επικοινωνίας, αυτές ανέρχονται στο 5% επί των καθαρών πωλήσεων σε μηνιαία βάση. 

Σημειώνεται ότι πέρυσι ο τζίρος του ομίλου Γρηγόρης Μικρογεύματα αυξήθηκε στα 38,2 εκατ. ευρώ από 35,5 εκατ. ευρώ το 2013. Τα λοιπά λειτουργικά έσοδα παρουσίασαν οριακή μείωση από 5,6 εκατ. ευρώ το 2013 σε 5,4 εκατ. ευρώ το 2014, ενώ οι λειτουργικές δαπάνες αυξήθηκαν από 17,5 εκατ. ευρώ στη χρήση 2013 σε 18,5 εκατ. ευρώ.

Τα EBITDA κυμάνθηκαν σε υψηλότερα επίπεδα: από 7,4 εκατ. ευρώ ανήλθαν σε 8,2 εκατ. ευρώ τη χρήση 2014. Σημαντική ήταν και η αύξηση των κερδών μετά από φόρους τα οποία διαμορφώθηκαν στα 4,385 εκατ. ευρώ έναντι 2,018 εκατ.

Αντίστοιχα σε επίπεδο μητρικής ο τζίρος ήταν 11,1 εκατ. ευρώ από 10,1 εκατ. ευρώ το 2013, τα EBITDA από ζημιά 0,25 εκατ. ευρώ το 2013 πέρασαν σε κέρδη 0,12 εκατ. ευρώ το 2014, λόγω του αυξημένου κύκλου εργασιών.

Σε ότι αφορά το καθαρό αποτέλεσμα αυτό διαμορφώθηκε σε ζημιά 1,639 εκατ. ευρώ από επίσης ζημιά 2,846 εκατ. ευρώ στη χρήση του 2013.

 


Προσθήκη νέου σχολίου

CAPTCHA
Η ερώτηση αποσκοπεί στην πρόληψη αυτόματων υποβολών

Best of Internet