Newsletter Final List

Ενημερωθείτε για τα τελευταία νέα μας!

Εγγραφή στο Newsletter Final List feed

Eurobank: Θα γίνουμε η καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στην ΝΑ Ευρώπη

Eurobank: Θα γίνουμε η καλύτερη ψηφιακή τράπεζα στην ΝΑ Ευρώπη - Κεντρική Εικόνα/Video

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την επιβίωση και το μέλλον μας» υπογράμμισε ο κ. Σταύρος Ιωάννου, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος της Eurobank σε ειδική εκδήλωση για το Digital Banking την Τετάρτη.

Ο κ. Ιωάννου και ο κ. Σωτήρης Συρμακέζης, Chief Digital Officer της Eurobank, παρουσίασαν τη φιλόδοξη στρατηγική τράπεζας Eurobank στο πεδίο της ψηφιακής μετεξέλιξης των τραπεζών υπό την πίεση των ραγδαίων εξελίξεων στον τομέα του Fintech διεθνώς.

«Είμαστε αποφασισμένοι να μετεξελιχτούμε ψηφιακά ακόμη και αν χρειαστεί να θυσιάσουμε πόρους από αλλού», διαμήνυσε ο κ. Ιωάννου. Σύμφωνα με τον ίδιο, για να επιτευχθεί αυτό απαιτείται δράση σε πέντε άξονες:

  • Εκπαίδευση των στελεχών στην ψηφιακή επανάσταση (digital disruption)
  • Κατάστρωση στρατηγικής με πειθαρχεία και συνέπεια, ώστε να αποφευχθεί η ανάληψη αδικαιολόγητου ρίσκου
  • Καινοτόμο περιβάλλον στο εσωτερικό και τις υπηρεσίες της τράπεζας
  • Βελτιωμένη εμπειρία του πελάτη
  • Επιχειρηματική ευελιξία (agility), η οποία συνίσταται στη λήψη γρήγορων αποφάσεων, όταν απαιτείται, για αξιοποίηση των ευκαιριών, αλλά και στην υιοθέτηση της κατάλληλης επικοινωνιακής πολιτικής.

Τα οφέλη του ψηφιακού μετασχηματισμού είναι σημαντικά, υπογράμμισε ο κ. Ιωάννου, με πρώτο και κυριότερο την αύξηση της κερδοφορίας. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του ΜΙΤ, οι επιχειρήσεις που σημειώνουν πρόοδο σε αυτόν τον τομέα καταγράφουν 26% υψηλότερα κέρδη από τις υπόλοιπες, ανέφερε.

Επιπλέον, βελτιστοποιείται η λειτουργία της τράπεζας, με αποτέλεσμα την εξασφάλιση της εμπιστοσύνης του πελάτη που αποτελεί προϋπόθεση για μια σταθερή μακροχρόνια σχέση, ιδίως μάλιστα με την είσοδο των εταιρειών Fintech στις τραπεζικές υπηρεσίες.

Τρίτον, οι ψηφιοποιημένες υπηρεσίες έχουν ως αποτέλεσμα πιο χαρούμενους πελάτες, το οποίο συμβάλλοντας ακόμη περισσότερο στην ολοκληρωμένη εμπειρία του πελάτη χάρη στις online υπηρεσίες.

Τέλος, ο ψηφιακός μετασχηματισμός έγκαιρα και αποτελεσματικά ενισχύει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της τράπεζας, αφού με τη βοήθεια της τεχνολογίας το banking γίνεται πιο γρήγορο, ευέλικτο και αποτελεσματικό.

«Δυστυχώς,  σε επίπεδο δομής, δεν είμαστε τόσο απλός οργανισμός όσο θα έπρεπε και ευελπιστούμε ότι το digital transformation θα μας βοηθήσει σε αυτό», παραδέχθηκε ο κ. Ιωάννου. Στην πορεία της αυτή, η Eurobank δεν θέλει πυροτεχνήματα αλλά την ανάπτυξη στέρεων δομών πάνω στις οποίες θα θεμελιωθεί ο ψηφιακός μετασχηματισμός της, τόνισε.

Best of Internet