Μικρά και συχνά ταξίδια προτιμούν οι ταξιδιώτες παγκοσμίως

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Μικρά και συχνά ταξίδια προτιμούν οι ταξιδιώτες παγκοσμίως

Η ανακούφιση από το άγχος της καθημερινότητας αποτελεί πλέον τον κυριότερο λόγο ταξιδιού σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα Global Travel Interventions (GTI) σχετικά με τα ταξίδια και τον τουρισμό για το 2017, την οποία πραγματοποίησε η Visa.

Ωστόσο όπως αποδεικνύει η μελέτη και το ίδιο το ταξίδι, ή τουλάχιστον ορισμένοι παράγοντές του, όπως η μεταφορά και η ανταλλαγή μετρητών, προκαλούν άγχος. Οι cashless λύσεις που προσφέρει η Visa παρέχουν την ελευθερία πληρωμής οπουδήποτε στον κόσμο, ενώ εξασφαλίζουν ανταγωνιστική συναλλαγματική ισοτιμία για πληρωμές σε τοπικό νόμισμα. Παρότι οι πληρωμές σε τοπικό νόμισμα μοιάζουν πιο οικείες, όταν οι αγορές πραγματοποιούνται στο εξωτερικό συνήθως συνοδεύονται από προμήθειες λόγω της μετατροπής.

Παράλληλα η έρευνα στην οποία συμμετείχαν ταξιδιώτες από 27 χώρες αποκάλυψε τάσεις που αναμένονται να συνεχιστούν το 2018. Μια εξ αυτών είναι πώς τα ταξίδια γίνονται όλο και πιο σύντομα. Το ποσοστό παγκοσμίως είναι πλέον οχτώ διανυκτερεύσεις, συγκριτικά με δέκα που ήταν το 2013.

Τα περισσότερα δε εξ αυτών είναι προς το εξωτερικό. Όπως αποδεικνύεται οι άνθρωποι από όλο τον κόσμο σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν περισσότερα ταξίδια - ο μέσος όρος των ταξιδιών που πραγματοποιούνται έφτασε το 2,7 ανά χρόνο από 2,5 που ήταν παλαιότερα - με τους αμερικανούς να κατέχουν την πρώτη θέση στη λίστα πραγματοποιώντας 3,2 ταξίδια κατά μέσο όρο. Ένα νέο στοιχείο είναι επίσης πως όλο και περισσότεροι ταξιδιώτες επιλέγουν να επισκεφτούν πολλαπλούς προορισμούς.

Όσο για την πρώτη τριάδα των προορισμών με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα την απαρτίζουν Ιαπωνία, Ηνωμένες Πολιτείες και Αυστραλία, με τους ταξιδιώτες της Ασίας να προτιμούν σε μεγάλο βαθμό την Ιαπωνία και τους Αμερικανούς να αγαπούν ιδιαίτερα την Ευρώπη, το Μεξικό και τον Καναδά.

Μπορεί οι Αμερικανοί να ταξιδεύουν αρκετά δεν ξοδεύουν όμως και τα περισσότερα. Όπως αποδεικνύεται από την έρευνα οι ταξιδιώτες από τη Σαουδική Αραβία είναι οι λεγόμενοι top spenders, εκείνοι δηλαδή που ξοδεύουν τα περισσότερα χρήματα κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους. Την πρώτη πεντάδα των γαλαντόμων ταξιδιωτών συμπληρώνουν η Ιαπωνία, η Αυστραλία, η Αμερική και το Κουβέιτ.

Κυριάρχη είναι πλέον στην ταξιδιωτική βιομηχανία και η τεχνολογία με το 88% των ταξιδιωτών να έχουν online πρόσβαση όταν είναι στο εξωτερικό. Οι ταξιδιώτες χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο την τεχνολογία για να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους και να πλοηγούνται όταν φτάνουν στον προορισμό τους. Το 2017, το 83% των ταξιδιωτών χρησιμοποίησε την τεχνολογία για τον προγραμματισμού του ταξιδιού τους σε σχέση με το 78% των ταξιδιωτών που ήταν το 2015. Το παράδοξο βέβαια είναι ότι παρότι πολλοί ταξιδιώτες χρησιμοποιούν κάρτες στις διακοπές τους, η πλειοψηφία προτιμά τα μετρητά για τις αγορές τους, παρά το άγχος που τους προκαλεί το να κουβαλούν μετρητά.

Ενδεικτικό των παραπάνω είναι και το γεγονός ότι ο μέσος ταξιδιώτης ξοδεύει ανά ταξίδι περί τα 1.793 δολάρια ανά ταξίδι, αλλά μόνο το 778 δολαρίων είναι μετρητά.

Ένας στους 10 ταξιδιώτες πραγματοποιεί ανάληψη μετρητών από ATM στον προορισμό τους. Η ασφάλεια στα ATM αποτελεί κρίσιμο παράγοντα, αφού σχεδόν ένας στους πέντε ταξιδιώτες τη χαρακτήρισε ως εμπόδιο για τη χρήση του ATM. Ωστόσο, ταξιδιώτες από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική είναι πιο πιθανό να κάνουν ανάληψη μετρητών κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, σε σύγκριση με ταξιδιώτες από άλλους προορισμούς. Οι ταξιδιώτες, ωστόσο, αναμένεται να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα στο μέλλον, με την μεγαλύτερη αύξηση να προέρχεται από την Ασία.

Μεταξύ των καταναλωτών που ξοδεύουν περισσότερα χρήματα παγκοσμίως, οι ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα, το Κουβέιτ και τις Ηνωμένες Πολιτείες παραμένουν αισιόδοξοι σε ό,τι έχει να κάνει με τις δαπάνες για τα μελλοντικά υπερατλαντικά τους ταξίδια.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η μελέτη Global Travel Intentions της Visa αναλύει τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τις δαπάνες που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός ταξιδιού παγκοσμίως. Μία ολοκληρωμένη μελέτη που παρακολουθεί και αναλύει τις διεθνείς τάσεις. Η έρευνα αποτελεί μέρος της συνεχούς δέσμευσης της Visa να στηρίζει φορείς στην προσπάθειά τους για ανάπτυξη της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας. Η έρευνα GTI της Visa διεξήχθη σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών και επιχειρηματικών πληροφοριών ORC International και συνέλλεξε δεδομένα από 15.500 συνεντεύξεις σε 27 αγορές. Η Visa διενεργεί αυτή τη διετή μελέτη από το 2008.

Η Visa Inc.αποτελεί παγκόσμιο ηγέτη στις ψηφιακές πληρωμές. Αποστολή μας είναι να συνδέουμε τον κόσμο μέσω του πιο καινοτόμου, αξιόπιστου και ασφαλούς δικτύου πληρωμών – επιτρέποντας σε καταναλωτές, επιχειρήσεις και οικονομίες να αναπτυχθούν. Το προηγμένο μας παγκόσμιο δίκτυο επεξεργασίας συναλλαγών, το VisaNet, προσφέρει ασφαλείς και αξιόπιστες πληρωμές σε όλο τον κόσμο και καθιστά δυνατή τη διαχείριση περισσότερων των 65.000 συναλλαγών το δευτερόλεπτο. Η προτεραιότητα της εταιρείας στην καινοτομία αποτελεί καταλύτη για την ταχεία ανάπτυξη του εμπορίου μέσω οποιασδήποτε συσκευής και κινητήρια δύναμη πίσω από το όνειρο για ένα μέλλον χωρίς μετρητά για όλους, παντού. Καθώς ο κόσμος κινείται από την αναλογική στην ψηφιακή μορφή, η Visa παρέχει το brand, τα προϊόντα, τους ανθρώπους, το δίκτυο και την κλίμακα για να αναμορφώσει το μέλλον του εμπορίου.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

BEST OF LIQUID MEDIA

gazzetta
gazzetta reader insider insider