Bleisure Travel: Η νέα τάση στην βιομηχανία του ταξιδιού

Viber Whatsapp Μοιράσου το
Bleisure Travel: Η νέα τάση στην βιομηχανία του ταξιδιού

Μπορεί ο όρος να είναι σχετικά νέος, ωστόσο τα Βleisure trips, τα ταξίδια δηλαδή που συνδυάζουν δουλειά κι αναψυχή κερδίζουν τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερους πιστούς. Ακόμα και οι ταξιδιωτικοί πράκτορες που κινούν τα νήματα της βιομηχανίας βρίσκουν το νέο αυτό τμήμα ιδιαιτέρως προσοδοφόρο κι επικεντρώνουν τη δραστηριότητά τους σε αυτό.

Σύμφωνα με πρόσφατα στατιστικά στοιχεία περισσότεροι ταξιδιώτες από ποτέ επιδιώκουν να αναμειγνύουν τα επαγγελματικά τους ταξίδι με τη διασκέδαση. Η έκθεση Travel Weekly του 2016 για τις καταναλωτικές τάσεις δείχνει ότι το ποσοστό των ταξιδιών αναψυχής που συνδυάζουν και τους επιχειρηματικούς σκοπούς αυξήθηκε σε 17%, από το 11% που ήταν το 2012 και το 14% που ήταν το 2015.

Η ανάπτυξη είναι ακόμη μεγαλύτερη για το υβριδικό ταξιδιωτικό γραφείο CheapOair με έδρα την Νέα Υόρκη. Σύμφωνα με τον Thomas Spagnola, ανώτερο αντιπρόεδρο της εταιρείας «η αύξηση σε τέτοιου είδους ταξίδια ήταν πάνω από 20% τα τελευταία χρόνια».

Οι λόγοι σύμφωνα με τον μετρ του είδους είναι τρεις.

Οι μειωμένες τιμές των ναύλων όσο περνούν τα χρόνια καθιστούν προσιτό το σενάριο του να πάρεις κανείς μαζί του σε επαγγελματικό ταξίδι τον σύντροφό του ή κάποιον φίλο του για να περάσουν μερικές επιπλέον μέρες μαζί.

Επιπλέον, η εταιρείες εξοικονομούν περισσότερα χρήματα αν ο υπάλληλός τους διαμείνει για περισσότερες νύχτες , συμπεριλαμβανομένου και του Σαββάτου, όταν μέρος αυτών τις πληρώνει ο ταξιδιώτης.

Αν συνυπολογίσει κανείς ως τρίτο παράγοντα την αύξηση των ταξιδιών των millennials παγκοσμίως, η οποία είναι πάνω από 10% τότε κατανοεί γιατί η βιομηχανία των ταξιδιών γνωρίζει ακομα μεγαλύτερη άνθιση.

Την ίδια άποψη έχει και ο Jeff Kim, διευθυντής μάρκετινγκ της εταιρείας Asiana Airlines. Όπως αναφέρει ταξίδια bleisure αυξάνονται σταθερά τα τελευταία δύο χρόνια ενώ όπως διευκρινίζει η είσοδος των Millennials στην αγορά εργασίας ωθεί την δημοτικότητά τους.

«Καθώς οι νέοι αυτοί οι μέρες προσπαθούν να επιτύχουν όσο το δυνατόν νωρίτερα, αντιμετωπίζουν τις διακοπές αμέσως μετά την ενηλικίωσή τους ως πολυτέλεια που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά. Με τα ταξίδια τύπου Bleisure μπορούν να συνδυάσουν δουλειά και διασκέδαση βρίσκοντας παράλληλα και την δική τους προσωπική ισορροπία».

Η δημογραφία των ταξιδιών Bleisure

Για τον Amy Blanco, διευθυντή του Omega World Travel στην πιο high tech πόλη του κόσμου την Καλιφόρνια, ο μέσος bleisure ταξιδιώτης είναι είτε εταιρικός είτε κυβερνητικός υπάλληλος, ηλικίας από 30 έως 50 χρόνων. Ωστόσο το κατά πόσο ένας πελάτες θα συνδυάσει τις επαγγελματικές υποχρεώσεις ενός ταξιδιού με την διασκέδαση εξαρτάται κι από έναν ακόμα παράγοντα, στην πολιτική των εταιριών σχετικά με τα ταξίδια. Όσο αυτό επιτρέπεται όλο και περισσότεροι γίνονται εκείνοι που θα θελήσουν να το εκμεταλλευτούν σημειώνει.

Ένας ακόμα παράγοντας που επηρεάζει την απόφαση των ταξιδιωτών για το αν θα συνδυάσουν την διασκέδαση με τους επαγγελματικούς λόγους είναι σίγουρα και ο προορισμός. Ειδικά για όσους πραγματοποιούν υπερατλαντικά ταξίδια είναι ανώφελο να περάσουν περισσότερες από 24 ώρες σε ένα αεροπλάνο πήγαινε έλα για μια συνάντηση που θα διαρκέσει κάποιες ώρες και να επιστρέψουν μέσα σε δύο μέρες στο σπίτι τους.

Πολλοί είναι βέβαια κι εκείνοι που αντιλαμβάνονται ότι οι κορυφαίοι επαγγελματικοί προορισμοί παγκοσμίως συνδυάζουν και πλήθος πολιτιστικών και άλλων δραστηριοτήτων ώστε να αξίζει να αφιερώσουν λίγο περισσότερο χρόνο για κάποιες από αυτές.

Σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς, οι εταιρικοί ταξιδιώτες που είναι πιο εύκολο να μετατρέψουν το επαγγελματικό τους ταξίδι και σε ταξίδι αναψυχής προέρχονται από εταιρείες που έχουν πελατολόγιο σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο καθώς και αυτοί που ο επαγγελματικός τους τίτλος επιτάσσει τα ταξίδια.

Ακολουθήστε το insider.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από την Ελλάδα και τον κόσμο.

gazzetta
gazzetta reader insider insider